//
کدخبر: ۲۶۲۵۳۵ //

اختصاصی/ بازی هنرمندانه بانوی ممنوع التصویر در آخرین سریال

بازیگر زن سرشناس که ممنوع التصویر شده است در آخرین سریالش یکی از بهترین بازی های خود را به نمایش گذاشت.

اختصاصی/ بازی هنرمندانه بانوی ممنوع التصویر در آخرین سریال

به گزارش فرتاک نیوز، سریال «زیر خاکی» که از ابتدای ماه مبارک رمضان از شبکه یک صدا وسیما هر شب بر روی آنتن رفته و توانست بیشترین رضایت مخاطبان را در بین سریال های این ماه به خود اختصاص دهد، در نهایت دیشب علی رغم این که داستان فیلم به علت بیماری کرونا و عدم فیلمبرداری به سرانجام نرسیده بود، ، به پایان رسید تا در فرصتی دیگر ادامه آن را شاهد باشیم.

 اما این سریال که با بازی هنرمندانه پژمان جمشیدی همراه بود، یک تفاوت دیگر هم با دیگر سریالها داشت و آن هم این بود که قبل از پخش، شاهد یک اتفاق بودیم تا پخش سریال در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

حضور گوهر خیراندیش بازیگر زن نام آشنای این سریال در یک کلیپ که در فضای مجازی منتشر شد، واکنش مدیران صدواسیما را در بر داشت و حتی گفته شد که این سریال از کنداکتور برنامه ها حذف خواهد شد چرا که این بازیگر ممنوع التصویر شده است، موضوعی که در نهایت این گونه نشد تا مدیران از مواضع خود مقداری عقب نشینی کرده و آن را در کنداکتور برنامه ها قرار دهند.

اما نکته جالب این است که در این سریال گوهر خیراندیش بازی بسیار هنرمندانه ای از خود به نمایش گذاشت، بازی که شاید تا مدت ها دیگر از او شاهد نباشیم چرا که ممکن است مدیران صداوسیما حالا حالاها از تصمیم خود که ممنوع التصویری این بازیگر معروف زن ایران می باشد، عقب نشینی نکنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۵۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان