//
کدخبر: ۲۶۱۷ //

تور زمستانی ناگفته کرمانشاه را گرم کرد/ تمدید دوباره " ناگفته" در کرمانشاه

کنسرت "ناگفته" استاد شهرام ناظری به همراه حافظ ناظری در کرمانشاه با استقبال مردم این شهر مواجه شد.

 تور زمستانی ناگفته کرمانشاه را گرم کرد/ تمدید دوباره " ناگفته" در کرمانشاه

کنسرت "ناگفته" حافظ ناظری با همراهی استاد شهرام ناظری در کرمانشاه برگزار و تاریخ ساز شد. "ناگفته" پرمخاطب‌ترین کنسرت کرمانشاه لقب گرفت و استاد ناظری اجرای کنسرت در خانه پدری را بسیار لذت بخش عنوان کرد.

وی چند جمله‌ای نیز به زبان کردی با مردم صحبت کرد و گفت که متولد برزه دماغ کرمانشاه است و بسیار خوشحال است که در خانه پدری خودش کنسرت اجرا می‌کند..

استاد شهرام ناظری همچنین ابراز امیدواری کرد که دولت یارانه‌ای به فعالیت‌های فرهنگی اختصاص دهد به گونه‌ای که مردم بتوانند با ارزان‌ترین قیمت از کنسرت‌ها استفاده کنند.

او ادامه داد که شاید عده‌ای از مسئولین ندانند که شعر و موسیقی به چه درد می‌خورد اما باید بدانیم که تبلور فرهنگ در آیینه شعر و موسیقی است لذا به وسیله شعر و موسیقی می‌توانیم فرهنگمان را به دنیا نشان دهیم.

در ادامه این کنسرت حافظ ناظری خالق اثر موفق و پر فروش "ناگفته" نیز گفت :موسیقی صدای خدا و عبادت است لذا مسئولین ما باید این حضور پر شور مردم در پاسداشت موسیقی سنتی را قدر بدانند.

حافظ ناظری ادامه داد: بی‌شک به دلیل احترام به این شور و هیجان تا آخرین لحظه برای عکس یادگاری و امضای آلبوم کنار شما خواهم ماند.

قطعات آفرینش، حیرانی، بازگشت جاودانگی، مثنوی خوانی، بداهه نوازی و قطعه عدم به همراه چند قطعه کردی اجراهای این کنسرت بود.که قطعه کردی با شور و همخوانی مردم برگزار شد.

به دلیل استقبال بی‌نظیر مردم کرمانشاه و درخواست علاقه مندان "ناگفته" ٧ بهمن نیز در این شهرتمدید شد.

این دومین تمدید و سومین اجرا به فاصله دو هفته در کرمانشاه خواهد بود.

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان