//
کدخبر: ۲۵۷۸۲۴ //

کرونا برای نتفلیکس نان و آب داشت!

نتفلیکس بزرگترین سرویس پخش آنلاین فیلم و سریال در جهان در زمان شیوع ویروس کرونا با رشد قابل توجهی در تعداد مشترکان و سودآوری خود مواجه شده است.

کرونا برای نتفلیکس نان و آب داشت!
به گزارش فرتاک نیوز،

نتفلیکس که بزرگترین پلتفرم و سرویس پخش و استریم آنلاین فیلم و سریال در جهان به شمار می رود، به تازگی اعلام کرده است که در زمان شیوع گسترده ویروس خطرناک و مرگبار کرونا، اعلام سیاست‌های قرنطینه و خانه نشینی بالغ بر نصف جمعیت جهان، ۱۵.۸ میلیون مشترک جدید جذب کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد افزایش یافته است. این رقم همچنین دو برابر پیش بینی های صورت گرفته از سوی کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری بوده است.

بدین ترتیب نتفلیکس هم اکنون در سراسر جهان بیش از ۱۸۰ میلیون مشترک دارند که با پرداخت پول به صورت ماهانه و یا سالانه به صورت آنلاین و اینترنتی فیلم و سریال‌های جدید و موردنظر خود را تماشا می‌کنند.

درآمد نتفلیکس در نخستین فصل سال جاری میلادی نیز ۵.۷۷ میلیارد دلار گزارش شده است که بیشتر از پیش‌بینی‌های قبلی حدود ۵.۶۷ میلیارد دلار بوده است.

بر اساس گزارش وب سایت the verge، این شرکت در نامه‌ای به سهامدارانش خاطر نشان کرده است: بخش زیادی از رشد ناشی از قرنطینه خانگی پس از لغو سیاست‌های تعطیلی در کشورها، به سرعت رو به کاهش خواهد رفت؛ این بدان معناست که نرخ تماشای محتوا و رشد عضویت در سرویس نتفلیکس پس از پایان قرنطینه و خانه نشینی شهروندان با سرعت زیادی کاسته خواهد شد.

این شرکت در ادامه این نامه همچنین به کمبود درآمد های بین‌المللی نتفلیکس به خاطر ارزش بالایی دلار آمریکا و نداشتن صرفه اقتصادی در بسیاری از کشورهای جهان برای عضویت در آن نیز اشاره کرده است.

رشد نتفلیکس و افزایش چشمگیر تعداد مشترکانش در ماه‌های گذشته همچنین با افزایش ارزش سهام این شرکت در بورس وال استریت نیز همراه بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته به یک رکورد و افزایش ۳۰ درصدی در ارزش سهام دست یافته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۷۸۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان