//
کدخبر: ۲۵۳۸۲۱ //

"هری پاتر در خانه" سرگرمی روزهای کرونایی

جی کی رولینگ سرگرمی دیجیتالی «هری پاتر در خانه» را برای بچه ها به ارمغان آورد.

"هری پاتر در خانه" سرگرمی روزهای کرونایی
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از ورایتی٬ خانم رولینگ نویسنده مجموعه داستانهای هری پاتر سرگرمی روزهای کرونایی را با عنوان «هری پاتر در خانه» با پکیجی از آیتم های متنوع برای ایجاد نشاط و سرگرمی کودکان ارائه می کند‌.

این برنامه که با مشارکت انتشارات بلومزبری و سولاستیک خلق شده حاوی ویدیوهایی از فنون تردستی شعبده بازی٬ محتواهای سرگرمی٬ کوئیز(آزمونهای کوچک) پازل٬ و بسیاری دیگر از آیتم های سرگرم کننده است که برای آنها که برای اولین بار با داستان هری پاتر آشنا می شوند و نیز برای آنها که با دنیای جادوگری این داستان آشنا هستند فراهم شده است.

این سرگرمی به صورت رایگان در اختیار کودکان علاقمند قرار می گیرد. سازندگان هدف از ارائه آن را دور کردن خستگی و روزمرگی از کودکان و شاد کردن آنها با ترفندهای جادویی و شعبده در خانه نشینی کوچکترها برای مبارزه با ویروس کرونا را هدف اصلی خود عنوان کرده اند.

علاوه بر آن٬ رولینگ در مشارکت با سایت معروف کتاب «اودیبل» و کتابخانه آن لاین «آور درایو»٬ در طول ماه آوریل کتاب «هری پاتر و سنگ فیلسوف» را به صورت رایگان به خانه کودکان و نوجوانان می آورد‌.

علاقمندان می توانند کتاب صوتی هری پاتر را در بخش داستانهای سایت اودیبل و کتاب الکترونیکی آن را که به 20 زبان زنده دنیا ترجمه شده را در سایت خدمات کتابخانه آن لاین «آور درایو» تهیه کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۳۸۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان