//
کدخبر: ۲۴۵۶۴۴ //

اسامی بازیگران جدید فصل دوم سریال The Witcher اعلام شد

اسامی بازیگران جدید فصل دوم سریال The Witcher اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

فیلم‌برداری دومین فصل از سریال The Witcher در خاک بریتانیا آغاز شده، و حالا شاهد اعلام اسامی برخی از بازیگران جدیدی هستیم که به پروژه مورد انتظار نتفلیکس اضافه شده‌اند. پخش فصل دوم این مجموعه در هشت اپیزود، از سال ۲۰۲۱ میلادی شروع خواهد شد.

شاخص‌ترین فرد این لیست «کریستوفر هیویو» است که به خاطر بازی در نقش «تورموند جایانتزبین» در سریال Game of Thrones شناخته می‌شود، و حالا قرار است در فصل دوم سریال The Witcher به جای کاراکتر «نیولن» نقش‌آفرینی کند؛ فردی نفرین‌شده که در قصه‌های The Last Wish از کتاب‌های ویچر به یک هیولا تبدیل می‌شود.

اسامی کامل بازیگران جدید فصل دوم سریال The Witcher به شرح زیر است:

  • «یاسن اتور» در نقش کوئن
  • «اگنس بورن» در نقش ویرینا
  • «پاول بولیون» در نقش لمبرت
  • «کریستوفر هیویو» در نقش نیولون
  • «ارستد راسمسن» در نقش اِسکِل
  • «آیشا فابین راس» در نقش لیدیا
  • «مسیا سیمسون» در نقش فرانچسکا

«هنری کویل»، «آنیا چالوترا»، «فریا الن» و «جویی بیتی» برای ایفای نقش‌های گرالت، ینفر، سیری و جسکیِر نیز بازخواهند گشت. از کاراکترهای معرفی شده می‌توان به نام سه ویچر جدید اشاره کرد که برای بازیکنان The Witcher 3: Wild Hunt آشنا است. لمبرت و اِسکِل که به عنوان دو روی یک سکه شناخته می‌شوند، یکی هیولایی بدجنس است و دیگری در واقع شکارچی هیولاها به شمار می‌آید. کوئن نیز در کلاس دیگری از ویچرها گمارده می‌شود، که قرار است در فصل جدید با شخصیتش آشنا شویم.

کسی که جایش در این لیست خالی به نظر می‌رسید، بازیگر نقش وسمیر، مشاور گرالت است. «مارک همیل» بازیگر شناخته شده برای ایفای این نقش ابراز تمایل کرده، اما هنوز معلوم نیست آیا نتفلیکس حضور او را تایید خواهد کرد یا نه. همان‌گونه که گفته شد، فصل دوم سریال The Witcher در سال ۲۰۲۱ میلادی پخش خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۵۶۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان