//
کدخبر: ۲۴۲۴۸۲ //

قسمت دوم فیلم «خوب، بد، جلف» از لحاظ تکنیکی بهتر است

کارگردان فیلم «خوب، بد، جلف» گفت: به نظر خودم قسمت دوم این فیلم از لحاظ تکنیکی بهتر از قسمت اول است و سعی می‌کنم فیلم سوم از فیلم دوم بهتر باشد.

 قسمت دوم فیلم «خوب، بد، جلف» از لحاظ تکنیکی بهتر است
به گزارش فرتاک نیوز،

 «پیمان قاسم خانی» در پاسخ به این سوال که با توجه به بازخورد مخاطبان فکر نمی‌کنید فیلم‌های کمدی موقعیت به سبک فیلم‌های بیلی وایلدر با طیف بیشتری از مخاطبان ارتباط برقرار می‌کند و اساسا ماندگارتر و بهتر است، اظهارداشت: ببینید، چیزی به اسم بهتر یا بدتر بودن در سینما وجود ندارد.

 وی با بیان اینکه من خیلی به این قضیه فکر نمی‌کنم، افزود: در هالیوود از یک طرف بیلی وایلدر و از آن طرف لورل هاردی داریم. مثلا اگر من در هالیوود بودم می‌خواستم برای بیلی‌ وایلدر فیلمنامه بنویسم، ورود آقایان ممنوع را می‌نوشم.

کارگردان فیلم خوب بد جلف ۲ ارتش سری ، گفت: الان برای این بچه‌ها (پژمان جمشیدی و ا کمدی فرق دارد و همه اینها باید وجود داشته باشد.

قاسم‌خانی تصریح کرد: نمی‌شود گفت یک گونه از کمدی از گونه دیگر بهتر است. همه اینها هستند اما اگر خوب نوشته شود، خوب کارگردانی شود و خوب بازی شود، موفق خواهند بود.

وی همچنین درخصوص برخی نظرها مبنی بر افت قسمت دوم فیلم خوب بد جلف نسبت به قسمت اول، گفت: به هر حال تلاشمان را می‌کنیم که بهتر شود و اگر داستانی برای گفتن نداشته باشم برای قسمت‌های بعدی قطعا نمی‌ساختم. البته این فیلم به طور تصادفی به قسمت سوم می‌رسد و اگر اینگونه نمی‌شد من روی قسمت دوم فیلم خوب بد جلف را می‌بستم.

این کارگردان افزود: به نظر خودم قسمت دوم از لحاظ تکنیکی بهتر از قسمت اول است و سعی می‌کنم فیلم سوم از فیلم دوم بهتر باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۲۴۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان