//
کدخبر: ۲۴۲۰۱ //

پخش خبر درگذشت مجری سرشناس از تلویزیون دردسرساز شد

شب گذشته همزمان با اعیاد شعبانیه، «خندوانه» پانصدمین قسمت خود را جشن گرفت.

پخش خبر درگذشت مجری سرشناس از تلویزیون دردسرساز شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 شب گذشته همزمان با اعیاد شعبانیه، «خندوانه» پانصدمین قسمت خود را جشن گرفت.

 

اتفاق مهم خندوانه دیشب، حضور احسان علیخانی برای دومین بار در برنامه بود.علیخانی در ابتدای برنامه از فضای گرم و صمیمی گروه خندوانه تشکر کرد و گفت: ساخت پانصد قسمت برنامه تولیدی سخت است و تاکنون برنامه تولیدی به این شکل نداشتیم،البته برنامه زنده در قسمت های زیاد سابقه داشته است.

 

علیخانی در پاسخ به سوال جوان پیرامون برنامه «ماه عسل» اظهار داشت: یازدهمین سال ماه عسل را پیش رو داریم. پیش تولید ماه عسل متفاوت است و با توجه به سوژه محور بودن برنامه در طول سال پیگیر آن هستیم. امسال جلسات متعددی با مجموعه‌هایی داشتیم که به لحاظ تحقیقاتی به برنامه کمک می کنند. البته رابطه خوبی امسال با مستند سازان داشتیم که سوژه های خوبی داشتند.

 

وی همچنین درباره حواشی برنامه سه ستاره بیان کرد: سه ستاره در کنار حاشیه‌های زیاد کمی هم متن دارد (خنده). البته اعتراف می‌کنم تو و برنامه‌ات به تعبیر من دیوانه ترین آدمی هستی که در سه ستاره حضور داشتی (خنده). رامبد برنده شدن را دوست دارد و اخلاق این بازی را می‌داند و قابل ستایش است. البته همیشه گفتم برنامه سه ستاره یک جشنواره رسمی نیست بلکه یک برنامه تلویزیونی است که ابعاد آن بزرگ است.

 

در ادامه گفتگو رامبد جوان لطیفه یا جوک هایی که درباره علیخانی بین مردم گفته شده را برای او خواند و لحظات شادی را ایجاد کرد.

 

علیخانی در بخش بعدی برنامه درباره انتشار خبر فوت خود و اتفاقات پیرامون آن بیان کرد: ماجرا از این قرار بود که آقای توتونچی که در المپیک به عنوان مجری حضور داشت خبر کذبی مبنی بر فوت من را که در فضای مجازی انتشار پیدا کرده بود، در ارتباط مستقیم گفته بود. این حرکت در رسانه ملی غیر حرفه‌ای تلقی می‌شود. کاش از تهران استعلام می‌کردند و بعد می‌گفتند.

 

وی ادامه داد: به دلیل اینکه در مرحله مونتاژ برنامه بودیم، من در دفتر خودم خوابیده بودم و با صدای یکی از دوستانم در دفتر بیدار شدم که با کسی صحبت می‌کرد و از زنده بودن من خبر می‌داد. زمانی که بیدار شدم تماس های گوشی‌ام زیاد بود و همان لحظه شماره عادل فردوسی پور را دیدم که تماس گرفت و نگران بود. حتی یکی از دوستانم که با هم اختلاف داشتیم یک سال همدیگر را ندیده بودیم، بعد از شنیدن این خبر به دفتر من آمده بود و در حیاط گریه می‌کرد. قبول نمی‌کرد من زنده ام تا اینکه آمد دفتر و با قیافه داغون زد تو گوش من. گفتم چرا می‌زنی؟ گفت: فکر کردم مردی خبر مرگت من را اذیت کرد و بعد رفت.

 

البته هنوز منتظرم آقای توتونچی به من زنگ بزند. من بودم حداقل زنگ می‌زدم اما نگرانی من این است که با توجه به این شایعات اگه روزی بمیرم کسی قبول نکند و بگویند شایعه است.

 

علیخانی در خصوص حضور خود در رشته بوکس عنوان کرد: سال 95 با توجه به چند اتفاق احساس کردم آدم ضعیفی از لحاظ روحی هستم و در مواجهه با کسی که در حقم بدی می‌کند، نمی‌توانم خودم را اداره کنم. خودم خشمگین شدم و برای آرام شدن به سمت ورزش بوکس رفتم و به نظرم آرامم می‌کند. به خاطر همین موضوع است که ورزشکاران رزمی آدم‌های متینی هستند چرا که جایی هست که خشم خود را تخلیه کنند.

 

علیخانی در خصوص ادامه کار خود اظهار داشت: تا جایی که بتوانم تاثیر داشته باشم ادامه می دهم ، ساخت مستند و تهیه فیلم در سینما را برای ادامه کار دوست دارم.

 

در پایان، علیخانی کیک پانصدمین برنامه خندوانه را برید

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۲۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان