//
کدخبر: ۲۴۰۳۷ //
مدیرعامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران:

مجتمع آموزشی دانا هم زیر مجموعه بنیاد نادر است

بنیاد بیماری‌های نادر ایران از معلمین گرانقدراش در مجتمع آموزشی دانا وابسته به این بنیاد تقدیر خواهد کرد.

مجتمع آموزشی دانا هم زیر مجموعه بنیاد نادر است

photo_27

دکتر داودیان مدیرعامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران گفت: امروز روز معلم است و بسیار آن را گرامی می‌دارم  و  تبریک این روز برای استادان و معلمانی که علم را در کاسه تفسیر گذاشته و با زبانی ساده به ما آموختند، استادانی که نه فقط برای روزی بلکه برای معرفت به ما دانش را آموختند و تمام کسانی که نه علم را بلکه زندگانی و عشق و محبت را آموختند، مادرانی که ایثار و صبر و زندگی را درس دادند و پدرانی که مقاومت و تحمل را در زندگی ما جاری ساختند.

وی افزود: سال‌هاست که در ستایش مقام معلم و در تقدیس شغل او ولزوم احترام به جایگاه وی مطالب بسیار گفته شده است ومقالات بسیار به رشته تحریر درآمده است ولیکن منزلت معلم آن طور که شایسته‌ی مقام معنوی ایشان بوده است رعایت نگردیده است و معلمان عزیزمان همیشه محصور در گردبادها ومشکلات معیشتی واقتصادی و .....بوده‌اند.

مدیرعامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران گفت: معلمی شغل نیست بلکه هنر است و در قرآن کریم هم  به عنوان جلوه‌ای از قدرت الهی نخست ویزه ذات مقدس پروردگار تبارک وتعالی است و خداوند خود را معلم می‌داند ومعلمی خود را بعد از اآفرینش پیچیده‌ترین و بهترین شاهکار خلقت یعنی انسان آورده است و انسان نیز با پذیرش این مسئولیت نام خویش را در زمره وقالب وازه‌ی مقدس معلم ثبت گردیده است.

داودیان ادامه داد: اما مجتمع آموزشی دانا هم زیر مجموعه بنیاد نادر است.

وی افزود: با توجه به فرارسیدن روز معلم و گرامیداشت این روز شریف، بنیاد بیماری‌های نادر ایران از معلمین گرانقدراش در مجتمع آموزشی دانا وابسته به این بنیاد تقدیر بعمل خواهد آورد.

مدیرعامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران گفت: این نشست با حضور مسئولین آموزش و پرورش، مدیران بنیاد و مجتمع آموزشی و  جمعی از خانواده‌های دانش آموزان برگزار خواهد شد. 

داودیان ادامه داد: این نشست در روز شنبه 16 اردیبهشت 96 از ساعت 18 الی 22 به مناسبت مراتب سپاس خویش از تمامی معلمان ایران به ویژه مجتمع آموزشی دانا  در راه تحقق اهداف بنیاد بیماری‌های نادر ایران تقدیم نمایم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۰۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان