//
کدخبر: ۲۳۳۴۴ //

اجرای ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر با دو خواننده مطرح اپرا

ارکستر فرهنگ و هنر به رهبری شهرام توکلی و علی اکبر قربانی و خوانندگی رشید وطن دوست و ماریو تقدسی در تالار وحدت روی صحنه می رود.

اجرای ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر با دو خواننده مطرح اپرا
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگ وهنر واحد ۴۶، در کنسرت ارکستر فرهنگ و هنر که ۱۹ اردیبهشت ماه در تالار وحدت برگزار می شود، ارکستر فرهنگ و هنر با حضور رشید وطن دوست خواننده اپرا در ارکستر سمفونیک در دوره رهبری حشمت سنجری و ماریو تقدسی خواننده اپرای وین و از شاگردان پاواروتی آثاری از موسیقی کلاسیک، آذربایجان و ایران  را اجرا می کند.

اجرای آثار موسیقی کلاسیک از روسینی، بیزه و فرانز لاهر، اجرای قطعاتی از موسیقی آذربایجان از اوزبر حاجی بیکف، توفیق قلی اف، واصف آدی گوزلف و علی سلیمی، اجرای قطعات موسیقی ایرانی از حبیب الله بدیعی، عباس شاپوری، شهرام توکلی و علی اکبر قربانی، رپرتوار اجرایی ارکستر در این برنامه خواهد بود.

ارکستر  فرهنگ و هنر به همت سوسن تقی پور ریاست دانشگاه واحد ٤٦ تهران و رهبران ارکستر علی اکبر قربانی و شهرام توکلی به همراه جمعی از دانشجویان دانشگاه موسیقی در سال ١٣٩٣ تاسیس و در تالار وحدت در حضور وزیر ارشاد رونمایی شد. ارکستر فرهنگ و هنر با تمرکز بر روی دانشجویان رشته موسیقی سعی دارد تا بستر مناسبی برای نوازندگان و دانشجویان این رشته فراهم آورد.

اولین کنسرت ارکستر فرهنگ و هنر در سال جدید ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱ در تالار وحدت برگزار می شود. دانشجویان می توانند با ١٠ درصد تخفیف بلیت های این کنسرت را خریداری کنند.

 

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۳۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان