//
کدخبر: ۲۳۱۲۲۶ //

«کوچه‌لر» اولین اثر برون‌مرزی «رستاک» منتشر می‌شود

گروه موسیقی رستاک در نخستین گام از مراحل انتشار جدیدترین اثر خود، اولین قطعه از پروژه «در خانه بی مرز» را به‌زودی روانه بازار موسیقی می‌کند.

«کوچه‌لر» اولین اثر برون‌مرزی «رستاک» منتشر می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

گروه رستاک که برای اولین بار اثری را به صورت تک‌آهنگ منتشر خواهد کرد این‌بار در قالب پروژه «در خانه-بی مرز» به موسیقی کشورهای همسایه ایران پرداخته است.

قطعه «کوچه لر» برگرفته از یک ترانه قدیمی و محبوب آذربایجانی است که گروه رستاک با تنظیمی متفاوت، ضبط و آماده انتشار کرده است.

پروژه «در خانه - بی مرز» حاصل چندین سال مطالعه و تحقیق گروه رستاک در زمینه شناخت موسیقی کشورهای همسایه ایران است و به پیشنهاد مخاطبان خود در این کشورها، اقدام به طراحی و تولید این آثار کرده است.

«کوچه لر» اولین قطعه از این پروژه بین‌المللی است و انتشار سایر قطعات این مجموعه نیز به صورت تک‌آهنگ و در بازه‌های زمانی مشخص ادامه خواهد یافت تا در اختیار علاقه‌مندان داخل و خارج کشور قرار گیرد.

هواداران گروه رستاک در داخل کشور، برای شنیدن این اثر می‌توانند از روز سه‌شنبه ۲۶آذر به سایت https://beeptunes.com مراجعه و این قطعه را خریداری کنند و با دانلود مجاز این اثر، گروه رستاک را برای تولید آثار بعدی حمایت کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۱۲۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان