//
کدخبر: ۲۲۴۹۷۹ //
سرپرست واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد:

۱۴ شرکت دانش بنیان در سرای نوآوری دانشگاه آزاد مستقر شده است

سرپرست واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد گفت: ۱۱۴ صندلی در فضای کار اشتراکی در سرای نوآوری دانشگاه آزاد درنظر گرفته شده که در هفته‌های گذشته ۹۴ صندلی آن تامین و ۱۴ شرکت دانش بنیان در این مرکز مستقر شده که در آینده گسترش بیشتری خواهند کرد.

۱۴ شرکت دانش بنیان در سرای نوآوری دانشگاه آزاد مستقر شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا مسعودی روز شنبه در مراسم افتتاح سرای نوآوری دانشگاه آزاد در واحد علوم تحقیقات اظهار کرد: این واحد دانشگاهی با پتانسیلی از اعضای هیأت علمی و دانشجویان توانمند، اراده جدی برای حرکت به سمت مسأله محور کردن پژوهش و فناوری دارد.

وی افزود:  مرکز رشد و نوآوری واحد علوم و تحقیقات در حال مذاکره با ۴ شتاب دهنده برای استقرار در مرکز است تا زنجیره نوآوری در این مرکز تکمیل شود. همچنین در حوزه های بایوتکنولوژی کشاورزی، هوافضا و ... مذاکراتی صورت گرفته تا شرکت های دانش بنیان مشترک با واحد علوم و تحقیقات در این حوزه شکل بگیرند.

وی با بیان اینکه واحد علوم و تحقیقات دارای ۲۵۰ هکتار فضای فیزیکی است، خاطرنشان کرد: این واحد با پتانسیلی از اعضای هیأت علمی توانمند و دانشجویان، اراده جدی برای حرکت به سمت مسأله محور کردن پژوهش و فناوری دارد.

سرپرست واحد علوم و تحقیقات ابراز امیدواری کرد که با پیشرفت های لازم در حوزه پژوهش و فناوری، فعالیت های فناورانه و دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی افزایش یابد.

 در ادامه این مراسم مرکز رشد و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات توسط معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح شد.

همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی و برخی از رؤسای واحدها، مدیران کل و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد ضمن افتتاح مرکز رشد و نوآوری واحد علوم و تحقیقات از بخش های مختلف این مرکز بازدید و در جریان فعالیت‌های شرکت‌های دانش بنیان مستقر قرار گرفتند.

سراهای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی باهدف توقیت تولید ایده تا محصول دانشجویان ایجاد شده است این سراها محلی برای انجام کارهای اشتراکی، نهادهای مالی، مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان را در کنار یکدیگر فراهم می نماید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۴۹۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان