//
کدخبر: ۲۲۳۳۹۸ //

بازیگران Friends در تدارک پروژه ای جدیدند

جنیفر آنیستون بازیگر سرشناس سریال دوستان و همسر سابق برد پیت اعلام کرده که بازیگران سریال دوستان باهم روی پروژه ای جدید کار می کنند

 بازیگران Friends در تدارک پروژه ای جدیدند
به گزارش فرتاک نیوز،

جنیفر آنیستون اخیرا در پاسخ به این سؤال که آیا سریال دوستان ادامه دار می شود یا خیر به سرعت پاسخ داد: «مثل راه اندازی مجدد این نمایش؟ نه. اما ما روی پروژه ای دیگر کار می کنیم».

آنیستون گفت: «ما دوست داریم روی موضوعی جدید با یکدیگر کار کنیم اما هنوز نمی دانیم این موضوع می تواند چه باشد بنابراین ما در حال حاضر فقط تلاش می کنیم به نتیجه ای برسیم» وی در پاسخ به این سوال که این پروژ می تواند یک فیلم باشد؟ گفت: «یک فیلم بزرگ، نه، ما نمی دانیم».

به نظر می رسد بازیگران سریال دوستان بسیار به یکدیگر نزدیکند. این موضوع را می توان با توجه به پست اینستاگرامی جنیفر آنیستون که نخستین پست وی پس از عضویت در اینستاگرام بود متوجه شد. او نخستین پست اینستاگرامی خود را با محوریت بازیگران سریال دوستان منتشر کرده است.

جنیفر آنیستون درباره این سریال گفت: «دلایل مختلفی وجود دارد که این سریال تا این حد موفق بود و یکی از دلایل این است که پس از چند سال که با یک گروه مشخص بازی می کنید، این افراد به مرور تبدیل به اعضای خانواده شما می شوند»

سریال دوستان یک مجموعه کمدی موقعیت آمریکایی است که توسط دیوید کرین و مارتا کافمن ساخته شد و از ۲۲ سپتامبر ۱۹۹۴ تا ۶ می ۲۰۰۴ از شبکهٔ ان‌بی‌سی پخش شد. این مجموعه دارای ده فصل است و هنوز در شبکه‌های مختلف در حال بازبخش است. داستان این سریال درباره شش دوست است که در منهتن نیویورک زندگی می‌کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۳۳۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان