//
کدخبر: ۲۲۲۵۸۴ //
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در نشست با اصاحب فرهنگ و رسانه‌ها در گیلانغرب

زبان هنر گویاتر از بسیاری از ابزارهاست

بهرام فاضلی‌زاد امروز(شنبه ۴ آبان) در سفر به شهرستان گیلانغرب با فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

 زبان هنر گویاتر از بسیاری از ابزارهاست
به گزارش فرتاک نیوز،

 نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه که با محوریت پاسخگویی به مطالبات و همفکری برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های شش ماهه دوم سال‌جاری در سالن فرمانداری شهرستان گیلانغرب تشکیل شد.

photo_201

بهرام فاضلی‌زاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در این نشست گفت: اطلاع از مشکلات، مطالبات و دغدغه‌های اصحاب فرهنگ و هنر و همچنین پاسخگویی به آن‌ها مهم‌ترین هدف ما از برپایی این نشست است.

او به نقش اثرگذار و بی‌بدیل هنرمندان در فرهنگ‌سازی و ایجاد تحولات فرهنگی در جامعه اشاره کرد و افزود: زبان هنر گویاتر از بسیاری از ابزارهایی است که از آن بهره می‌بریم چه بسا یک تصویر به مراتب اثرگذاری بسیار بیشتری از ساعت‌ها  تدریس و سخنرانی دارد.

photo_20

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه حمایت از هنرمندان، تمرکز زدایی و اجرای فعالیت‌های شاخص در شهرستان‌ها را از اولویت‌های کاری خود دانست و گفت: توسعه جامعه مستلزم توسعه فرهنگی است و تحقق این مهم نیز توسط اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه رقم می‌خورد.

فاضلی‌زاد در ادامه احکام رؤسای انجمن‌های نمایش و خوشنویسی شهرستان گیلانغرب را صادر کرد و از تاسیس سینما در این شهرستان خبر داد.

photo_2

بر اساس این گزارش، در ادامه این نشست جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی که قرار است چهارم مهرماه مصادف با روز ملی گیلانغرب(دومین شهر مقاوم کشور) برگزار شود و همچنین تأسیس خانه شعر کردی در این شهرستان، توسط مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه کلید خورد .

 این گزارش حاکی است که اختصاص زمین مناسب از طرف فرمانداری برای ساخت مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان گیلانغرب توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین پرداخت شهریه هنرجویان موسیقی توسط این اداره کل از مصوبات این جلسه بود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۲۵۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان