//
کدخبر: ۲۱۱۱۰۱ //

جنجالی ترین فیلم میلیاردی سینما ساخته می شود

تولید یکی از جنجالی ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران از سر گرفته شد.

جنجالی ترین فیلم میلیاردی سینما ساخته می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

پروژه سینمایی «لاله» محصول دولت دهم که با سفارش ویژه رییس جمهور وقت در دست تولید بود حالا در دولت دوازدهم قرار است به سرانجام برسد و در جشنواره فجر امسال رونمایی شود. تورج منصوری تهیه کننده جدید این پروژه است و علیرضا رضاداد به عنوان مشاور پروژه حضور دارد.

ماجرای «لاله» از دولت دهم آغاز شد. وقتی اسدالله نیک نژاد قرار شد فیلمی درباره لاله صدیق قهرمان اتومبیلرانی بسازد و بودجه بالای فیلم حساسیت هایی ایجاد کرد وزیر و رییس سازمان سینمایی وقت به مجلس احضار شدند اما به هر شکل تولید فیلم آغاز شد اما در دولت دهم به سرانجام نرسید و در اواسط فیلمبرداری با تغییر دولت و روی کار آمدن حجت الله ایوبی به عنوان رییس سازمان سینمایی، این پروژه به دلیل هزینه های بسیار بالا و سپرده شدن کارگردانی آن به نیک نژاد که سال ها در خارج از کشور مشغول فعالیت بود، متوقف شد. نیک نژاد مدت ها پیگیر پایان فیلمبرداری این فیلم بود پیگیری که حالا به سرانجام رسیده است.

فیلمبرداری بخش های باقی مانده «لاله» طی روزهای آینده به تهیه کنندگی تورج منصوری و کارگردانی اسدالله نیک نژاد آغاز می شود و از گروه تولید سابق تنها محمدرضا منصوری و پروانه پرتو در پروژه حضور ندارند. اغلب سکانس های باقی مانده مربوط به پیست اتومبیلرانی است و نقش برادر لاله صدیق هم به علت بزرگ شدن بازیگر از داستان حذف شده. بودجه تولید ادامه فیلم «لاله» توسط مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تامین می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۱۱۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان