//
کدخبر: ۲۰۶۶۴۵ //
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خبر داد:

تکذیب خبر فلج شدن دانش آموز رودباری/ دانش آموز کتک خورد فلج نشده است

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در واکنش به انتشار شایعه فلج شدن دانش‌آموز رودباری که اسفندماه سال گذشته از معلم خود کتک خورده بود گفت: برخلاف شایعه‌سازی‌ها این دانش‌آموز فلج نشده است.

تکذیب خبر فلج شدن دانش آموز رودباری/ دانش آموز کتک خورد فلج نشده است
به گزارش فرتاک نیوز،

نادر جهان‌آرای با تأکید بر اینکه هیچ معلمی حق تنبیه بدنی و لفظی دانش‌آموزان را در مدرسه ندارد و این عمل در هر صورت تخلف محسوب می‌شود اظهار داشت: طبق بررسی‌های پزشکی و نتایج پزشکی قانونی برخلاف شایعات مطرح شده دانش‌آموز رودباری فلج نشده است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از تلاش‌ها و اقدامات این دستگاه جهت رسیدگی به وضعیت دانش‌آموز رودباری که اواخر سال گذشته از معلم خود کتک خورده بود سخن گفت و افزود: آموزش و پرورش گیلان تا سلامتی کامل این دانش‌آموز تمام هزینه‌های پزشکی وی را پرداخت می‌کند و در این راه مضایقه نمی‌کند.

جهان‌آرای با بیان اینکه اداره کل آموزش و پرورش گیلان تاکنون نیز بخشی از هزینه‌های پزشکی را به خانواده دانش‌آموز رودباری پرداخت کرده است تصریح کرد: برای کامل شدن تحقیقاتی که هم‌اینک در حال انجام است، پزشکی قانونی و پزشک متخصص، این دانش‌آموز را مجدداً معاینه و وضعیتش را بررسی می‌کند.

 وی در تشریح چگونگی بروز این اتفاق نیز مطالبی را بیان داشت و عنوان کرد: اواخر اسفندماه سال گذشته در یکی از مدارس ابتدایی شهر رستم‌آباد شهرستان رودبار معلمی در ساعت زنگ ورزش یکی از دانش‌آموزان پسر پایه ششم را با لگد زد که این کار وی باعث بروز یک شکستگی خفیف در ناحیه پا دانش‌آموز شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه پس از این اتفاق پزشکی قانون به دانش‌آموز رودباری به مدت 2 ماه طول درمان داد خاطرنشان کرد: در حال حاضر پرونده معلم متخلف در هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات آموزش و پرورش گیلان روند بررسی خود را می‌گذراند و رای نهایی نیز اعلام می‌شود.

وی هرگونه تنبیه بدنی و لفظی علیه دانش‌آموزان را رد کرد و اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش گیلان اقدامات بسیار خوبی نظیر اعزام معلم خصوصی به منزل دانش‌آموز مربوطه به مدت 12 جلسه انجام داده است تا از افت تحصیلی او در آستانه امتحانات نهایی جلوگیری به عمل آید.

جهان‌آرای با بیان اینکه مجموعه اقدامات اداره کل آموزش و پرورش منجر به قبولی دانش‌آموز رودباری در امتحانات نهایی شده است افزود: در این مدت بنده به همراه جمعی از همکاران و مسئولان اداره آموزش و پرورش شهرستان رودبار از دانش‌آموز مذکور عیادت کرده و قول همه نوع مساعدت در فرآیند درمان وی داده شده است

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۶۶۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان