//
کدخبر: ۲۰۶۵۸۵ //

دانلود قسمت پنجم سریال ریکاوری

قسمت ۵ سریال جدید «ریکاوری» به کارگردانی بهادر اسدی در سایت دانلود قانونی حلال دانلود توزیع شد.


دانلود قسمت پنجم سریال ریکاوری
به گزارش فرتاک نیوز،

بنابر اعلام حلال دانلود، داستان ریکاوری داستانی اجتماعی است که دارای فراز و نشیب‌های بسیاری می‌باشد و همین فراز و نشیب‌هاست که سعی دارد به جذب حداکثری مخاطبان شبکه نمایش خانگی برای این سریال بپردازد.

در خلاصه داستان مجموعه نمایش خانگی ریکاوری آمده: ریکاوری داستان سه رفیق و شریک است که تصمیم می‌گیرند به سفری مجردی و بدون همسرانشان بروند تا ریکاوری شوند. این داستان در واقع داستانی در مورد رفاقت، عشق و خیانت است. بابک، سهیل و مسعود که با یکدیگر در یک نشریه‌ی پرفروش کار می‌کنند و بابک سردبیر این نشریه است. در زندگی شخصی شأن دچار مشکلات و مسائلی می‌شوند و برای فرار از این روزمرگی و استراحت چند روزی به یک مسافرت مجردی می‌روند اما….

بازیگرانی که در این سریال شبکه نمایش خانگی به ایفای نقش می‌پردازند عبارتند از: شبنم قلی خانی، مجید واشقانی، پوریا پورسرخ، هومن برق نورد، عزت مهرآوران، مریم معصومی، سیما تیرانداز، شیوا طاهری، ندا قاسمی، نگار عابدی، مهسا کامیابی، الهام شعبانی، یاشار هاشم زاده و عباس جمشیدی فر.

لینک دانلود با حجم نیم بها

جهت دانلود قانونی قسمت پنجم سریال ریکاوری اینجا WWW.HALALDOWNLOAD.COM را کلیک کنید.

601

حلال دانلود چگونه کار می کند؟

دانلود حلال، یعنی خرید قانونی محصولات سینمایی و موسیقایی، یعنی نه گفتن به دانلودهای غیرقانونی و غیررسمی که خسارت‌های زیان باری به تولیدکنندگان محصولات فرهنگی وارد می‌کند. شما می‌توانید به راحتی هر فیلم شبکه نمایش خانگی را در کیفیت‌های مختلف از سایت حلال دانلود جستجو کرده، انتخاب کنید و به صورت مستقیم از درگاه بانکی شرکت پخش کننده خریداری کنید. همچنین برای رد دین فیلم‌ها و سریال‌هایی که از سایت‌های غیررسمی و به اصطلاح رایگان دانلود کرده و تماشا کرده‌اید کافیست محصول مورد نظر را در سایت حلال دانلود جستجو کرده و یک نسخه از آن خریداری کنید. تمامی هزینه‌ها مستقیماً از طریق درگاه بانکی شرکت پخش به حساب صاحب امتیاز محصولات واریز می‌شود.

علاوه بر سریال ریکاوری شما می‌توانید سریال های در حال توزیع شبکه نمایش خانگی نظیر سریال هیولا (مهران مدیری)، سریال نهنگ آبی، سریال سالهای دور از خانه (مجید صالحی)، سریال جدید ریکاوری و همچنین فیلم‌های شعله ور (حمید نعمت الله)، هت تریک (با بازی امیر جدیدی) و … را نیز در سایت دانلود قانونی محصولات شبکه نمایش خانگی (حلال دانلود) به نشانی  WWW.HALALDOWNLOAD.COM دانلود کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۶۵۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان