//
کدخبر: ۲۰۵۷۰۳ //
سرهنگ جلیل شاطری سرپرست تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه سرپل ذهاب:

خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای ملت هستند/ در بیان حقایق جامعه جسارت داشته و از سیاسی کاری پرهیز کنند

سرپرست تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه سرپل ذهاب گفت:خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای ملت هستند

خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای ملت هستند/ در بیان حقایق جامعه جسارت داشته و از سیاسی کاری پرهیز کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرهنگ جلیل شاطری سرپرست تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه سرپل ذهاب در مراسم تجلیل از خبرنگاران ورزشکاران برتر و کارکنان اعزامی به دوره عالی و کارکنان منتقله تیپ۷۱  پیاده مکانیزه سرپلذهاب با بیان اینکه ارتش نماد اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است،گفت: حضور مردان و زنان متعهد و انقلابی در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی باعث شده که امروز دشمنان توان مقابله با نظام را نداشته باشند.

وی گفت: وحدت و یکپارچگی ملت باعث ایستادگی در برابر استکبار شده است.

شاطری در ادامه ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای ملت هستند و لذا در تامین امنیت جامعه نقش مهمی دارند وخبرنگار باید در بیان حقایق جامعه جسارت داشته و از سیاسی کاری در امر اطلاع رسانی پرهیز کند.

وی در پایان گفت: صحت،دقت و سرعت سه اصل مهم در بیان اخبار است که باید توسط خبرنگاران رعایت شود.سپس در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین کوهستانی رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه سرپل ذهاب ضمن عرض تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه اظهار داشت: خبرنگاران پیشگام و پرچمدار اطلاع رسانی به مردم می باشند.

وی افزود : خبرنگار بعنوان پل ارتباطی بین مردم ومسئولان عمل میکنند ومشکلات و نارسائی های و کمی و کاستی های جامعه  را به مسئولین منعکس می کنند و خدمات و اقدامات صورت گرفته توسط مسولین  را به اطلاع مردم می رساند .

333

کوهستانی گفت :خبرنگاران منادیان حق طلبی و  اطلاع رسانی میباشند و  در بیان مشکلات  با مسئولیت پذیری و تعهد برای تحقق ‌واقعیت و حقایق به مردم  اطلاع رسانی میکنند  و در پیگیری مشکلات جامعه  هیچگونه مسامحه ای ندارند.

 شایان ذکر است در ادامه تجلیل از اصحاب رسانه خبرنگاران و ورزشکاران برتر و کارکنان اعزامی به دوره عالی و کارکنان منتقله تیپ۷۱ صاحب الزمان با حضور مسئولین این تیپ در محل پادگان ابوذر برگزار شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۷۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان