//
کدخبر: ۲۰۵۲۶۱ //

تأسیس اولین سینما دیپلمات کشور در برج میلاد

نخستین سینما دیپلمات کشور در محل برج میلاد تاسیس خواهد شد.

 تأسیس اولین سینما دیپلمات کشور در برج میلاد
به گزارش فرتاک نیوز،

 نشست سه جانبه مؤسسه فرهنگی اکو، بنیاد سینمایی فارابی و  عصر روز گذشته ( دوشنبه 14 مردادماه 98 ) با حضور آقایان محمدمهدی مظاهری، علیرضا تابش و مجتبی توسل در  موسسه اکو برگزار شد.

در این دیدار محمد مهدی مظاهری رئیس موسسه فرهنگی اکو با تأکید بر ضرورت استفاده از سینما به عنوان یکی از مهمترین مؤلفه های دیپلماسی فرهنگی بر آمادگی این نهاد بین المللی برای تأسیس اولین سینما دیپلمات کشور در برج میلاد تهران تأکید کرد.

مجتبی توسل مدیرعامل برج میلاد تهران در این نشست از توجه ویژه دکتر مظاهری رئیس مؤسسه فرهنگی اکو و همکاری صمیمانه بنیاد سینمایی فارابی در تحقق تأسیس اولین سینما دیپلمات کشور در برج میلاد قدردانی کرد و افزود: برج میلاد علاوه بر نمایش «توانمندی مهندسان ایران»  باید نمایانگر قدمت و عظمت شکوه فرهنگی ایران اسلامی هم باشد.

در این دیدار همچنین علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی نیز طی سخنانی در این نشست ضمن استقبال از ابتکار عمل مؤسسه فرهنگی اکو و قدردانی از مشارکت برج میلاد تهران در جهت برنامه ریزی برای تأسیس اولین سینما دیپلمات کشور گفت: تأسیس سینما دیپلمات یکی از کارآمدترین اتفاقات حوزه دیپلماسی فرهنگی در جمهوری اسلامی ایران است و بنیاد فارابی آمادگی هرگونه همکاری  را  در این زمینه  دارد.

شایان ذکر است اولین سینما دیپلمات کشور با همکاری سه نهاد مؤسسه فرهنگی اکو، بنیاد سینمایی فارابی و برج میلاد تهران در اواخر شهریورماه 1398 با هدف ارائه خدمات فرهنگی به دیپلمات های مقیم تهران و گردشگران خارجی در برج میلاد تهران افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۲۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان