//
کدخبر: ۲۰۴۷۵۸ //

انتقاد بایرام فضلی به شرایط نامناسب اکران فیلمش/زمان اکران بد، «جن زیبا» را زمین زد!

بایرام فضلی، نویسنده و کارگردان فیلم «جن زیبا»، با انتقاد به شرایط نامناسب اکران فیلمش گفت: دلیل شکست این فیلم در گیشه زمان اکران بدی بود که به آن دادند. اکنون امیدوارم هستم نتیجه اکران این فیلم در کشورهای دیگر راضی کننده باشد.

 انتقاد بایرام فضلی به شرایط نامناسب اکران فیلمش/زمان اکران بد، «جن زیبا» را زمین زد!
به گزارش فرتاک نیوز،

بایرام فضلی، کارگردان فیلم سینمایی «جن زیبا»، در گفت‌وگو با خبرنگار در مورد دلیل حضور نورگل یشیلچای در فیلمش گفت: اینکه برای «جن زیبا» از بازیگر خانم تُرک استفاده کردم دلیل شخصی داشت. یکی از دلایل اصلی که داشتم ایجاد ارتباط فرهنگی بین دو کشور بود. به خاطر اینکه خودم آذری زبان هستم، با توجه به هم زبانی با کشور ترکیه دوست داشتم فیلمی بسازم که بین دو کشور ایران و ترکیه اشتراک داشته باشد و از هر دو کشور بازیگرانی ایفای نقش کنند.

وی ادامه داد: حتما دلایل اقتصادی در فیلمسازی مطرح است و تهیه کننده و کارگردان به بازگشت سرمایه‌اش فکر می‌کند. به خصوص اینکه حضور یک بازیگر خارجی هزینه بالایی دارد. خانم نورگل یشیلچای هنرمندی هستند که با کارگردانان بسیار مطرحی در کشور ترکیه کار کردند و در ایران هم بین مردم بسیار شناخته شده هستند. مدنظر ما این بود حضور ایشان قطعا روی وضعیت اقتصادی فیلم در فروش تاثیر می‌گذارد.

بایرام فضلی در انتقاد به شرایط اکران فیلمش گفت: به‌خاطر اینکه زمان اکران خیلی بدی به ما دادند از میزان فروش اصلا راضی نیستم. اکنون در کشورهای تُرک زبان و آسیای میانه اکران داریم که وضعیت فروش آنجا بهتر از ایران است. امیدواریم به طور کلی و جمعی به میزان فروش مطلوب مدنظر خود برسیم.

این کارگردان با بیان اینکه درصدد ساخت فیلم‌های مانند «جن زیبا» است افزود: فعلا منتظر هستم واکنش‌ها نسبت به این فیلم را ببینم و ارزیابی کنم می‌توانم وارد بازار سینمای کشورهای دیگر شوم یا خیر. در صورت گرفتن نتیجه مثبت حتما باز هم اینگونه فیلم‌ها که تعامل بین دو یا چند کشور است را می‌سازم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۷۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان