//
کدخبر: ۲۰۴۷۳۹ //
دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌کند:

بررسی چالش‌های نشریه‌های نابینایان و کم‌بینایان

بررسی چالش‌های نشریه‌های نابینایان و کم‌بینایان
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست تخصصی «بررسی چالش‌های نشریه‌های نابینایان و کم بینایان» روز  سه‌شنبه 15مرداد ماه 1398 از ساعت 14 الی 16 در محل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، این نشست با حضور متخصصان، پژوهشگران وکارشناسان فعال در حوزه مطبوعات نابینایان و کم بینایان برگزار می‌شود.

در این هم‌اندیشی چالش‌های عمده نشریه‌های نابینایان و کم بینایان، پیشنهادها، بسط و توسعه مطبوعات نابینایان و ضرورت توجه به این دسته از نشریه‌ها مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

برگزاری هم‌اندیشی‌های تخصصی بررسی مشکلات ننشریه‌های نابینایان، از جمله اقداماتی است که می‌تواند برای بهبود روند چاپ مطبوعات این قشر در کشور انجام داد.

محورهای بحث عبارتنداز؛ آسیب‌شناسی نشریه‌های نابینایان و کم بینایان، ضرورت توجه به مطبوعات نابینایان و کم بینایان، چالش‌ها و راهبردهای مطبوعات نابینایان و کم بینایان، ضرورت توجه NGOو نهادهای دولتی برای کمک به مطبوعات نابینایان و کم بینایان، بررسی نقش شبکه‌های اجتماعی در اطلاع‌رسانی برای نابینایان و کم بینایان می‌باشد.

 

سخنرانان این نشست عبارتنداز؛ دکتر محمد خوانین‌زاده مدیر مرکز نابینایان رودکی، منصور شادکام قائم مقام انجمن نابینایان ایران و دبیر کتاب‌های گویای نابینایان، سهیل معینیر مدیر مسئول روزنامه ایران سپید،   نسرین اطیابی  صاحب امتیاز و مدیر مسئول ماهنامه بشری، حسین عبد‌الملکی کارشناس حوزه ریاست سازمان اسناد و کتابخانه ملی، سید مهدی‌صادقی نژاد کارشناس آموزش و توانبخشی نابینایان و کم بینایان و فعال حوزه نشر، زهره جوادیه مجری و کارشناس دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها هستند.

از عموم علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست دعوت به عمل می‌آید.

نشانی: خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه دوم، پلاک 11 روابط‌عمومی: 88730413

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۷۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان