//
کدخبر: ۲۰۴۱۲۴ //
نوبخت مطرح کرد؛

پیش بینی ۵۳هزار میلیارد تومان برای حمایت از واحدهای تولیدی

رییس سازمان برنامه و بودجه از پیش بینی ۵۳هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت و کمک های بلاعوض برای واحدهای تولیدی در سال جاری خبر داد.

پیش بینی ۵۳هزار میلیارد تومان برای حمایت از واحدهای تولیدی
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد باقر نوبخت بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه سفر به شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک، که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران، سید حسین نقوی حسینی، نماینده مردم این ۳ شهرستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین و مدیران استانی و شهرستانی انجام شد، در جمع خبرنگاران گفت: ۵۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت در سال جاری برای واحدهای تولیدی پیش بینی شده است.

وی در خصوص منابع تسهیلات ارزان قیمت مذکور اینگونه توضیح داد: این بودجه زمان تصویب تبصره ۱۸ قانون بودجه با همکاری نمایندگان مجلس فراهم شده است، تا واحدهای تولیدی بتوانند از تسهیلات ارزان‌قیمت استفاده کنند و کمک بلاعوض نیز دیده شده است.

معاون رییس جمهور افزود: این ۵۳ هزار میلیارد تومان نیز فقط در تبصره ۱۸ پیش‌بینی شده است.

نوبخت ادامه داد: برای اشتغال در تک تک استان‌های کشور برنامه‌های ویژه داریم که در آن برنامه ویژه امکان تامین سرمایه در گردش تولید و تسهیلات ارزان‌تر از آنچه که در شرایط عادی وجود دارد پیش‌بینی شده است.

۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای مرحله دوم رتبه بندی فرهنگیان

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در قانون بودجه برای اجرا دومین مرحله طرح رتبه بندی فرهنگیان بیش از ۲ هزار میلیارد تومان بودجه پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: این ۲ هزار میلیارد تومان برای دو سال گذشته ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بود که مرحله اول انجام شد.

نوبخت ابراز امیدواری کرد، که وزارت آموزش و پرورش هرچه سریع تر مقدمات اجرای مرحله دوم رتبه بندی فرهنگیان را با اعتبارات مذکور فراهم کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۱۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان