//
کدخبر: ۱۹۷۸۸۶ //

تمرین نمایشی با رقص مختلط و بدون مجوز، خبرساز شد

فخر موسوی گفت: نمایش «آرش کمانگیر» در پردیس تئاتر تهران تمرین می‌شود و هیچگونه مجوز درخواستی از وزارت ارشاد ندارد.

 تمرین نمایشی با رقص مختلط و بدون مجوز، خبرساز شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 سید وحید فخر موسوی رئیس شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی درباره تمرین نمایش «آرش کمانگیر»، اظهار کرد: نمایش «آرش کمانگیر» در پردیس تئاتر تهران تمرین می شود و هیچگونه مجوز درخواستی از ما ندارد. این نمایش به سیستم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز مربوط نمی شود. اینکه نمایش «آرش کمانگیر» بخواهد از مسیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز هنرهای نمایشی و شورای ارزشیابی  و نظارت عبور کند, تاکنون اقدامی صورت نگرفته و مدیریت پردیس تئاتر تهران برعهده شهرداری است.

وی افزود: ما هم شنیدیم که این نمایش دو تا سه ماهی است که در پردیس تئاتر تهران تمرین می کند و نمی دانم چه کاری است که انجام  آن چند ماهی است طول کشیده؛ البته چون اطلاعی ندارم در این خصوص نیز نمی‌توانم نظری دهم .

فخر موسوی در پایان با اشاره به گلایه خود از اهالی رسانه بیان کرد: هر باری که صحبت از تئاتر است، دوستان رسانه‌ای، عکس مرکز تئاتر ایران یعنی تئاتر شهر را منتشر می‌کنند. مردم عوام که از این موضوع اطلاع ندارند فکر می‌کنند این اتفاقات در تئاتر شهر رخ می‌دهد. دوستان ما که از جان و دل در تئاتر شهر کار می کنند و از این موضوع ناراحت می شوند. من خواهش می کنم که این تصویر درست شود و همه معیارها با هم سنجیده نشود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۷۸۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان