//
کدخبر: ۱۹۷۱۲۲ //

صداوسیما قصد حذف «خندوانه» را ندارد

تهیه‌کننده برنامه «خندوانه» می‌گوید، اراده‌ی سازمان صداوسیما بر حفظ این برنامه است.

صداوسیما قصد حذف «خندوانه» را ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

 سید علی احمدی دقایقی قبل در صفحه رسمی برنامه «خندوانه» در اینستاگرام نوشت:

«اراده‌ سازمان همواره بر حفظ «خندوانه» بوده است. قرار ما با شبکه نسیم شروع فصل هفتم پس از ماه‌های محرم و صفر بوده و این قرار کماکان به قوت خود باقی‌ است.»

او افزود: «اراده‌ای برای حذف خندوانه در رسانه‌ ملی وجود ندارد؛ بنابراین از رسانه‌ها درخواست می‌کنم؛ ضمن رعایت اخلاق حرفه‌ای به این خبر خلاف واقع دامن نزنند.»

تهیه‌کننده برنامه «خندوانه» در پایان مطلب خود آورده است:

«پخش نشدن تکرارهای «خندوانه» و قاچ با هماهنگی بوده و این درخواست در روزهای مابین همه‌ فصل‌های «خندوانه» وجود داشته است‌. اصولا معتقدیم برای دوری از تکرار، با توقف بازپخش برنامه باید به مخاطب فرصت استراحت و به گروه خندوانه فرصت بازیابی و نوآوری بدهیم.»

با پیش آمدن حاشیه‌هایی برای رامبد جوان در هفته‌های اخیر، پخش برنامه «خندوانه» در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته بود که با انتشار این مطلب توسط احمدی (تهیه‌کننده)، حذف «خندوانه» از آنتن شبکه نسیم منتفی به نظر می‌رسد؛ ضمن اینکه رامبد جوان زمستان سال گذشته درباره تکلیف برنامه «خندوانه» در سال ۹۸ به ایسنا توضیح داد بود: «فصل پنجم «خندوانه» را به همین شیوه ادامه می‌دهیم که مسابقه ادا بازی هم داریم. این فصل از برنامه تا پایان عید ادامه دارد. فصل بعدی «خندوانه» هم بعد از ماه‌های محرم و صفر و در زمستان آینده روی آنتن می‌رود.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۷۱۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان