//
کدخبر: ۱۸۹۸۴۸ //

پخش مجموعه «هابیل، چند روایت از یک ناوَرد» از سیما

مجموعه ۱۰ قسمتی «هابیل، چند روایت از یک ناوَرد» به همت گروه موشن گرافیک و نماهنگ بسیج صداوسیما تهیه و از شبکه‌های سراسری سیما پخش می‌شود.

پخش مجموعه «هابیل، چند روایت از یک ناوَرد» از سیما
به گزارش فرتاک نیوز،

 اصغر عباسی کارگردان این مجموعه ضمن اشاره به تولید مجموعه «هابیل، چند روایت از یک ناوَرد» اظهار داشت: این مجموعه در ۱۰ قسمت پخش می‎شود.

وی با اشاره به سوژه‌های این مجموعه گفت: ما در این مجموعه تلاش کردیم چه از نظر سوژه‎ای و چه از نظر جغرافیایی بخش‎های مختلف دفاع مقدس را در فرم و روایتى متفاوت به نمایش بگذاریم؛ به طوری که در این مجموعه، روایت‎هایى از ابتدای دوران دفاع مقدس تا زمان بازگشت اسرا و شهرهایی همچون سوسنگرد، دزفول، خرمشهر و حتی حادثه بمباران تهران و حادثه ترورها توسط منافقین بیان می‎شود.

عباسی اظهار داشت: چون تصمیم داشتم روایتی سینمایی، جذاب و متفاوت را به مخاطب ارائه دهم به سمت بازیگران سینما و تلوزیون رفتم که در این مسیر، روایت ۵ قسمت از این مجموعه را عباس غزالی و ۵ قسمت دیگر این مجموعه را متین ستوده عهده دار شدند.

وی همچنین بیان داشت: در این مجموعه تلاش شده است تا به نقش و اثرگذاری بانوان چه در جبهه‌های حق علیه باطل و چه پشتیبانی از جبهه‌ها به صورت ویژه‎ای پرداخته شود.

عباسی همچنین از ساخت آثاری از این دست که بتواند در زمانی کوتاه مخاطب را پای تلویزیون میخکوب نگه دارد گفت و از نگارش ١٠ قسمت بعدى این مجموعه با محتوا و نگاهی متفاوت‌تر از همیشه به جنگ خبر داد و اظهار امیدوارى کرد بتواند آن را براى چند ماه آینده آماده کند.

دو قسمت از مجموعه‌ «‌هابیل، چند روایت از یک ناوَرد» امروز سوم خرداد و ۸ قسمت دیگر این مجموعه در هفته دفاع مقدس از شبکه‌های سراسری سیما پخش می‎شوند.

مجموعه روایتى «‌هابیل، چند روایت از یک ناوَرد» به سفارش گروه موشن گرافیک و نماهنگ بسیج صداوسیما و تهیه‎کنندگی محسن محمدحسنی تهیه شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۹۸۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان