//
کدخبر: ۱۸۵۹۱ //

آقازاده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی سهیلی در چند قدمی سوپر استار شدن!

ساعد سهیلی بازیگر جوان و پر تلاش سینمای ایران که این روزها با فیلم سینمایی« گشت دو» در سینماها خود نمایی می کند

آقازاده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی سهیلی در چند قدمی سوپر استار شدن!
به گزارش فرتاک نیوز،

ساعد سهیلی فرزند سعید سهیلی کارگردان است که اولین حضورش در عرصه هنری را در 14 سالگی با نقش کوتاهی در فیلم سینمایی «شب برهنه» که کاری از سعید سهیلی است به ثبت رسانده است.

ساعد سهیلی اولین فعالیت جدی خود را با فیلم سینمایی «چهار چنگولی» شروع کرده و آخرین اثری که از او در حال پخش است فیلم سینمایی پرفروش «گشت 2» است.

ساعد سهیلی همچنین در فیلم های « 50 کیلو آلبالو»، « رخ دیوانه»، «کلاشینکف»، « چند متر مکعب عشق»، «متروپل» و «گشت ارشاد» حضور داشته است و توانسته خوش درخشیده و دیده شود .

او برای بازی در فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» کاری از برادران محمودی توانست جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره بین المللی فیلم رباط « مراکش» را به خود اختصاص دهد .

ساعد سهیلی ازجمله بازیگران نسل جوان حال حاضر سینمای ایران است که توانسته به خوبی نظر مخاطبان را به خود جلب کند و جزو پول سازترین های سینما به حساب بیاید.

شایان ذکر است این بازیگر جوان و پر استعداد سینمای ایران دو فیلم سینمایی دیگر با نام های «مالاریا» و « پل خواب» را در انتظار اکران دارد.

حال باید دید با توجه به هنرنمایی او در فیلم های سینمایی، سال های آینده برایش چگونه خواهد بود؟ آیا این روند رو به رشد ادامه می یابد؟

 

منبع: دیباچه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۵۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان