//
کدخبر: ۱۸۲۹۶۴ //

رادیو رسانه‌ای تأثیرگذار در بحران‌هاست

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما در دو پیام جداگانه روز رادیو را تبریک گفت و تاکید کرد، رادیو رسانه‌ای گرم، صمیمی، همراه، تأثیرگذار و نقش‌آفرین در رخدادها، بحران‌ها و حوادث است.

رادیو رسانه‌ای تأثیرگذار در بحران‌هاست
به گزارش فرتاک نیوز،

علی دارابی به مناسبت چهارم اردیبهشت روز ملی رادیو، پیام تبریکی را خطاب به مدیران کل مراکز، معاونان صدا و کارکنان اداره کل صدای استان‌ها و رادیوهای سراسر کشور صادر کرد.

در متن پیام او آمده است: چهارم اردیبهشت ماه روز «رادیو» را به همه شما گرامیان تبریک می‌گویم، از ساعت ۱۹ چهارم اردیبهشت ۱۳۱۹ که رادیو رسماً در ایران آغاز بکار کرد، ۷۹ سال می‌گذرد، در طول این سال‌ها رادیو برای شنیدن، بودن، ماندن، پویایی و مانایی از هر تلاشی فروگذار نکرده است. امروزه در عصر ارتباطات، تنوع، تعدد و تکثر رسانه‌ها، رادیو برای حفظ مخاطب و افزایش آن و برای آنکه بهتر و بیشتر دیده و شنیده شود، رسالت بس خطیری را بر عهده دارد.

در بخش دیگری از این پیام عنوان شده است: رادیو رسانه‌ای صمیمی، همراه، چابک، ارزان، سهل‌الوصول، گرم و نقش‌آفرین در رخدادها و بحران‌هاست. اینجانب وظیفه خود می‌دانم از خدمات و تلاش‌های ارزنده همه همکاران عزیزم در مراکز صدا و سیمای استان‌ها و اداره کل صدای استان‌ها، مدیران، برنامه‌سازان، گزارشگران، مجریان، تهیه‌کنندگان، نویسندگان و کلیه عوامل تولید و فنی در خانواده بزرگ رادیو قدردانی کنم و از خداوند منان، توفیقات روزافزون همه شما گرامیان را مسئلت نمایم.

معاون امور استان‌های صداوسیما همچنین در پیامی به معاون صدا، روز ملی رادیو را به وی تبریک گفت.

علی دارابی با ارسال پیامی به حمید شاه‌آبادی، چهارم اردیبهشت روز ملی رادیو را به وی و کارکنان این معاونت تبریک گفت.

معاون امور استان‌های صدا و سیما در پیام خود خاطرنشان کرده است: ۴ اردیبهشت روز رادیو را به جناب‌عالی و همه همکاران محترم در خانواده بزرگ رادیو تبریک می‌گویم. رادیو رسانه‌ای گرم، صمیمی، همراه، تأثیرگذار و نقش‌آفرین در رخدادها، بحران‌ها و حوادث است. ابتکار عمل آن معاونت در رادیوهای مناسبتی همچون رادیو سفر، رادیو انقلاب، رادیو اربعین و رادیو امداد، مؤید زمان‌شناسی و کار ویژه رادیو در مناسبت‌ها است.

در ادامه تصریح شده است: با اغتنام از فرصت برگزاری موفقیت‌آمیز چهاردهمین جشنواره بین‌المللی رادیو و ششمین اجلاس جهانی صدا، روز ملی رادیو را تبریک می‌گویم و از خداوند منان، توفیقات روزافزون جنابعالی را خواهانم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۲۹۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان