//
کدخبر: ۱۷۹۶۱۹ //

استعدادهای فوتبالی جایی در برنامه "عصر جدید" ندارند!

آنگونه که تا به اینجای پخش شدن برنامۀ عصرجدید مشخص است، استعداد‌های فوتبالی نمی‌توانند در این برنامه حضور پیدا کنند.

استعدادهای فوتبالی جایی در برنامه "عصر جدید" ندارند!
به گزارش فرتاک نیوز،

ویژه‌برنامۀ استعدادیابی عصر جدید که توسط احسان علیخانی تهیه و پخش می‌شود و تا به اینجای کار توانسته است حسابی مخاطبان را جذب خود کند، خلائی بزرگ را در خود دارد که هنوز هیچ‌کس به آن اشاره نکرده است و آن هم حضور استعدادهای فوتبالی در این برنامه است!

این در حالی است که تا به امروز در رشته‌های مختلف ورزشی دیده شده است که استعدادها جواز حضور در عصر جدید را یافته‌اند و می‌توان گفت که برای رشتۀ فوتبال تنها ممنوعیت ایجاد شده و آن هم به دلیل ساخت برنامۀ ستارۀ ساز بوده است! برنامه‌ای که به طور مجزا در حال یافتن استعدادهای واقعی فوتبال است و از بُعد سرگرمی و حاشیه‌ای نگاهی به فوتبال ندارد!

ستاره‌ساز نیز موفقیت کافی را تا به اینجای پخش شدن برنامه خود داشته است، اما اگر استعدادیابی‌های ستاره‌ساز در قالب برنامۀ عصرجدید دنبال می‌شد، توجه بیشتری را به خود جلب نمی‌کرد؟! هرچند که ساز و کار عصر جدید و فضای استودیویی آن می‌توانست مانعی برای ورود استعدادهای فوتبالی شود، اما آیا بازهم راهکاری وجود نداشت؟! به طور کل ستاره‌ساز تا به اینجای کار خود نشان داده که برنامه‌ای تخصصی در کنار کمی سرگرمی است، اما عصر جدید محوریتی سرگرم کننده دارد و چندان تخصصی نیست و شاید هم همین ماجرا موجب دسته‌بندی‌های صورت گرفته در ساخت برنامه‌های استعدادیابی شده باشد ولی باز هم تعداد بسیاری از کارشناسان معتقدند که که اگر استعدادیابی‌های فوتبال نیز زیر نظر علیخانی و تیم حرفه‌ای سازنده و پردازنده‌اش صورت می‌گرفت، به مراتب می‌توانست موفق‌تر از ستاره‌ساز در قالب عصرجدید نمایش داده شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۶۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان