//
کدخبر: ۱۷۷۰۰۲ //
گوهر خیراندیش مطرح کرد

چهره ها باید به رونق تولید داخلی کمک کنند

«پل فروردین»، ویژه برنامه نوروزی شبکه دو تلویزیون با اجرای محسن آزادی و نیما رئیسی و حضور گوهر خیراندیش،بازیگر سینما و تلویزیون و امیر تاجیک خواننده پاپ ایرانی شب گذشته بر روی آنتن رفت.

چهره ها باید به رونق تولید داخلی کمک کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

گوهر خیراندیش در ابتدا ضمن همدردی با هم‌وطنان سیل ‌زده مناطق مختلف کشور گفت: یاری‌رسانی، همدلی و یکرنگی مردم برای بهبود شرایط سخت سیل‌زدگان تحسین‌برانگیز و افتخار آفرین است.

در ادامه این بازیگر پیشکسوت در خصوص نقش‌آفرینی در پروژه هیولا به کارگردانی مهران مدیری بیان کرد: سریال هیولا با پرداخت زیبای هنری خود و بهره‌گیری از فضا و تیم هنری جدید سبکی متفاوت را نسبت به سایر اثرهای مهران مدیری در پیش گرفته است که با قصه جذاب خود و هنرآفرینی بزرگان تئاتر و سینما اثر فاخری را به نمایش می‌گذارد.

خیراندیش با بیان اینکه خرید نسخه‌ اورجینال اثرهای هنری نوعی حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران این حیطه است، گفت: به کارگیری سرمایه برای خدمت به هنر و فرهنگ کشور در راستای عشق و احترام نسبت به مردم صورت می‌گیرد که حمایت و احترام متقابل را از سوی مخاطبان می‌طلبد.

وی با اشاره به فعالیت کارآفرینی خود و اقدام برای راه‌اندازی پایگاه اینترنتی برای ثبت کارگاه‌ها و محصولات تولیدی و تبلیغ و فروش این کالاهای داخلی عنوان کرد: هنرمندان، ورزشکاران، افراد دارای تریبون و... شایسته است که برای رونق تولید داخلی و حرکت چرخ‌های اقتصاد کشور  از کالای ایرانی و تولیدکننده داخلی حمایت کنند.

خیراندیش در پایان با اشاره به زادگاه و اصالت شیرازی خود بیان کرد: هم‌وطنان خطه فارس دارای مناعت‌طبع و خلق و خوی نیکویی هستند که تاکنون در عرصه‌های مختلف تاریخ کشور حضور کارآمد و موثری را داشتند.

همچنین امیر تاجیک در بخش دیگر برنامه «پل فروردین» و در استدیو بهار آوا به اجرای سه قطعه موسیقی پرداخت.

از دیگر بخش های پل فروردین پخش مستند «باباجون» با موضوع فعالیت‌های خود جوش خیر برای کسب رضای الهی و مستند «سیل آق‌قلا» بود که نیما رئیسی، مجری برنامه در مستند سیل آق‌قلا با حضور در مناطق سیل‌زده استان گلستان از نزدیک به نمایش گوشه‌ای از مشکلات، نیازهای هم‌وطنان سیل زده و کمک‌های مردمی و نهادی به آسیب‌‌دیدگان پرداخت.

یادآور می‌شود، برنامه پل فروردین کاری از گروه برنامه‌سازی اجتماعی فرهنگی شبکه دو سیما است که به تهیه‌کنندگی احسان ارغوانی و مهدی بابایی در سه فاز از شبکه دو پخش می‌شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۰۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان