//
کدخبر: ۱۷۵۰۴۵ //

«رحمان ۱۴۰۰» گیشه را در دست گرفت

فیلم‌های رحمان ۱۴۰۰، متری شیش و نیم، چهار انگشت، غلامرضا تختی، زندانی‌ها، پیشونی سفید ۳ و ژن خوک به ترتیب رتبه‌های اول تا هفتم جدول فروش اکران نوروز ۹۸ را در اختیار دارند.

 «رحمان ۱۴۰۰» گیشه را در دست گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

هفت فیلم منتخب اکران نوروز ۹۸ از تاریخ ۲۵ اسفند ماه اکران خود در سینما‌های تهران و شهرستان‌ها را آغاز کرده‌اند تا تنور اکران سینما‌ها در سال جدید تنها چند روز مانده به سال تحویل داغ شود.

رحمان ۱۴۰۰

فیلم سینمایی "رحمان ۱۴۰۰" به کارگردانی "منوچهر هادی" نسبت به دیروز رشد چشمگیری را در گیشه تجربه کرد و توانست با دو پله صعود از رتبه سوم به جایگاه اول جدول فروش اکران نوروزی راه پیدا کند.

این کمدی اجتماعی پربازیگر تا به این لحظه با فروشی معادل ٢٠٨,٤٤٥,٩٠٠ تومان و جذب ٢٤,٣٠٩ مخاطب اولین فیلم پرفروش نوروز ۹۸ است. محمدرضا گلزار، سعید آقاخانی، یکتا ناصر، مهران مدیری، بهرام افشاری، ساره بیات، رضا نیکخواه بازیگران هستند که در رحمان ۱۴۰۰ به ایفای نقش پرداخته اند.

متری شیش و نیم

فیلم سینمایی "متری شیش و نیم" آخرین ساخته سعید روستایی نیز نسبت به روز گذشته صعود در فروش را تجربه کرد و از جایگاه سوم به رتبه دوم رسید. این فیلم تاکنون ١٣٧,٥٢٠,٥٠٠ تومان فروش و جدب مخاطب ١٠,٩٦٢ نفر را ثبت کرده و در جدول دوم شده است.

پیمان معادی، پریناز ایزدیار، نوید محمدزاده، فرهاد اصلانی، مازیار سیدی، هومن کیایی، پیمان شریعتی، اصغر پیران، محمدعلی محمدی، گیتی قاسمی بازیگران فیلم سینمایی متری شیش و نیم هستند.

چهارانگشت

فیلم سینمایی چهارانگشت به کارگردانی حامد محمدی که پیش از این فیلم "اکسیدان" را در کارنامه داشته با فروشی معادل ٩٤,٧٢٦,٥٠٠ تومان و جذب مخاطب ١١,٢٤٠ نفری رتبه سوم جدول فروش اکران نوروزی را در اختیار خود گرفته است.

جواد عزتی، امیر جعفری، مونا فرجاد، ماییداوی وییز بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی چهارانگشت به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم قصه دو دوست است که برای اتمام یک کار ناتمام به کامبوج سفر میکنند، اما درگیر اتفاقاتی می‌شوند.

غلامرضا تختی

در میان هفت فیلم اکران نوروزی تاکنون فیلم‌سینمایی "غلامرضا تختی" به کارگردانی بهرام توکلی نسبت به دیروز افت شدیدی را تجربه کرد و از رتبه اول به رتبه چهارم جدول فروش اکران نوروزی سقوط کرد.

فیلم غلامرضا تختی توانسته با فروشی معادل ٧٣,٥١٦,٥٠٠ تومان و جذب ٧,٤٣٦ مخاطب رتبه پنجم پرفروش‌ترین فیلم اکران نوروزی را از آن خود نماید.

علیرضا گودرزی، شاهرخ شهبازی، ماهور الوند، ستاره پسیانی، حمیدرضا آذرنگ، مجتبی پیرزاده، پریوش نظریه، معصومه قاسمی‌پور، بانیپال شومون، آتیلا پسیانی، محسن تختی، بهنوش طباطبایی، فرهاد آئیش، امیررضا فرامرزی بازیگران فیلم سینمایی تختی هستند.

زندانی‌ها

آخرین ساخته مسعود ده نمکی با نام زندانی‌ها نسبت به روز گذشته با صعود یک پله‌ای در جدول فروش سینما‌ها روبرو بوده است. این فیلم با فروشی معادل ١٢,٢٢٢,٠٠٠ تومان و جذب ١,٥٨٣ نفر در جایگاه پنجم جدول فروش ایستاده است.

بهنوش بختیاری، هدایت هاشمی، بهنام تشکر، هومن برق نورد، بهاره افشاری، اصغر نقی زاده، رسول نجفیان، امیر نوری، برزو ارجمند، کریم قربانی بازیگرانی هستند که در آخرین ساخته ده نمکی به ایفای نقش پرداخته اند.

زندانی‌ها داستان دانشجوی جوانی است که قصد دارد برای پایان نامه‌اش روی تعدادی زندانی تحقیق کند. ده‌نمکی قصد دارد در این فیلم تاثیر معنویات بر زندانی‌ها را به تصویر بکشد.

پیشونی سفید ۳

فیلم سینمایی فانتزی پیشونی سفید ۳ به کارگردانی سید جواد هاشمی رتبه ششم پرفروش‌ترین فیلم اکران نوروزی را با مبلغی معادل ١١,٤٣٠,٠٠٠ تومان و جذب مخاطب ١,٣٨٠ نفری از آن خود کرده است. این فیلم نسبت به روز گذشته دو پله سقوط را تجربه می‌کند.

پژمان بازغی، لیلا اوتادی، ارسلان قاسمی، ترلان پروانه، محمدرضا شریفی نیا، جواد هاشمی، امیر غفارمنش، هومن حاجی عبدالهی، ساغر عزیزی، امیررضا احمدی، حسام نواب صفوی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

ژن خوک

فیلم سینمایی ژن خوک آخرین ساخته سعید سهیلی هنوز آمار درستی را در فروش به دست نیاورده و نسبت به سایر آثار کمی با تاخیر اکران شده است. این فیلم در حال حاضر با رمقی معادل ٤,٥١٤,٠٠٠ تومان و جذب ٣٣٩ نفر مخاطب در رتبه هفتم و آخر جدول ایستاده است.

هادی حجازی فر، سینا مهراد، نازنین بیاتی، صبا سهیلی، قربان نجفی، بهرنگ علوی، علیرضا مهران، شهین تسلیمی، مهدی دانایی مقدم، احمد مینایی، افشین اخلاقی، فرشید نزاکتی، وحید کرمانی، مهسا آبیز، الناز حبیبی، جمشید هاشم پور بازیگران پر تعداد فیلم ژن خوک هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۵۰۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان