//
کدخبر: ۱۶۴۹۷۳ //

خواننده رپ دستگیر شد

"بو وو" خواننده رپ آمریکایی دیروز صبح به اتهام تجاوز از سوی یک زن که با نام "لسلی هولدن" شناسایی شد، دستگیر شد.

 خواننده رپ دستگیر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

ورایتی بنابر گزارش آسوشِیتدپرس اعلام کرد که پلیس طی تماسی که ساعت ۴ و ۱۵ دقیقه صبح از خیابان دوازدهم دریافت کرد که در آن زنی ادعای تجاوز جنسی از سوی خواننده مشهور رپ عنوان کرد و پلیس بلافاصله به محل رجوع و خواننده را دستگیر کرد.

به گزارش فارس، پلیس اعلام کرده که به محض بخورد با خواننده متوجه آثاری از زخم و جراحت روی صورت او شد که به همان نسبت نیز آثار زخم روی صورت زن شاکی دیده می‌شد و انکار خواننده نسبت به تجاوز جنسی پلیس را بر آن داشت تا در این زمینه و اینکه کدام یک از طرفین درگیری را که منجر به ایجاد این جراحات شده را در دستور کار خود قرار داد. از این رو هر دو نفر را به اتهام ایراد ضرب و جرح دستگیر کرد. به همین منظور و برای تحقیقات بیشتر این دو نفر به زندان ایالتی فالتون منتقل شدند.

"بو وو" که با نام "شَد ماس" نیز مشهور است، در اوایل دهه ۲۰۰۰ به شهرت و محبوبیت رسید. او در سال ۲۰۱۶ اعلام کرد که از خوانندگی رپ خود را بازنشسته می‌کند. او در همین سال با همکاری "سولیا بوی" آلبوم "ناآگاهی" را منتشر کرد.

این هنرمند علاوه بر خوانندگی در هنرپیشگی در سینما و تلویزیون نیز فعال بوده است. او در ۲۰۰۴ نقش اصلی فیلم "تعطیلات خانواده جانسون" را ایفا کرد. او همچنین در سال ۲۰۰۶ در فیلم معروف و موفق "سریع و خشمگین" بازی کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پندار آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۴۹۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان