//
کدخبر: ۱۵۹۴۸۹ //

برنامه گلزار در مسیر تبدیل شدن به یک بیزینس تمام عیار!

کم کم برنامه «‌برنده ‌باش» شبکه سه می‌رود تا به یک بیزینس تمام عیار تبدیل شود.

برنامه گلزار در مسیر تبدیل شدن به یک بیزینس تمام عیار!
به گزارش فرتاک نیوز،

هفته گذشته خبر رسید که برنامه «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار پربیننده‌ترین برنامه تلویزیون شناخته شده و حتی گوی رقابت را از پرمخاطب‌ترین برنامه تلویزیون یعنی «نود» ربوده است. در این که برنامه «نود» را با یک بار پخش در هفته نباید به لحاظ تعداد مخاطب با برنامه‌ای که دو روز در هفته روی آنتن می‌رود مقایسه کنیم شکی نیست اما بدیهی است که برنامه تخصص «نود» با موضوع فوتبال مخاطبانی متفاوت نسبت به یک برنامه اجتماعی با حال و هوای یک مسابقه، آن هم با رد و بدل شدن اعداد و ارقام مالی و البته با اجرای یک استار سینمایی دارد.

از تمام این گفت و شنودها که بگذریم برنامه گلزار می‌رود تا به یک بیزینس تمام عیار تبدیل شود.

آیا می‌دانید ورود به مسابقه «برنده باش» چه مراحلی دارد؟

شرکت کنندگان در برنامه «برنده باش» برای ورود به بخش استودیو هفت خوانی را رد می‌کنند که در آن بایستی مفصل دست به جیب شوند. یعنی اینطور نیست که مثل گذشته تو علاقه‌مند باشی در یک مسابقه شرکت کنی، ثبت نام کنی و بعد گذراندن یک دوره تست و مسابقه ابتدایی وارد مرحله نهایی شوی. دوره مقدماتی مسابقه «برنده باش» در واقع پول هنگفتی را از شرکت‌کنندگان هزینه می‌کند که به زودی مراحل ورود به این مسابقه را بررسی خواهیم کرد.

اگر چه محمدرضا گلزار تمام تلاشش را می‌کند که شرکت کنندگان از حداقل‌های این جایزه بی بهره نباشند و به اکثر مهمانان برنامه‌اش به اندازه کافی کمک می‌کند اما این گمان وجود دارد که سوالات برنامه حتی در بخشی مقدماتی به مراتب سخت‌تر از گذشته شده است و شرکت کنندگان در همان مراحل ابتدایی مجبور به خداحافظی هستند و سوال آخر اینکه آیا ممکن است برگزار کنندگان مسابقه بر اساس اطلاعات شرکت کننده در دوران مقدماتی سوالات او را در بخش استودیو طوری تنظیم کنند که او در آن گونه خاص از سوالات خیلی موفق و مطلع نباشد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۹۴۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان