//
کدخبر: ۱۵۸۱۶۸ //

وزیر ارشاد با عوامل نمایش «خنکای ختم خاطره» گفت‌وگو کرد

سید عباس صالحی ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته به تماشای نمایش «خنکای ختم خاطره» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ نشست.

وزیر ارشاد با عوامل نمایش «خنکای ختم خاطره» گفت‌وگو کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 مدتی است که اجرای نمایش «خنکای ختم خاطره» به کارگردانی و نویسندگی حمیدرضا آذرنگ در تماشاخانه ایرانشهر آغاز شده و استقبال خوبی نیز از این نمایش به عمل آمده است.

سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته به تماشای این نمایش نشست و از پشت صحنه نمایش و عوامل کار دیدن و با آنها گفت‌وگو کرد.

حمیدرضا آذرنگ نویسنده و کارگردان نمایش در گفت‌وگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس عنوان کرد که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این نمایش را خیلی دوست داشتند و در پشت صحنه و گفت‌وگو با عوامل عنوان کردند که ای کاش می‌شد این نمایش ادامه پیدا کند و به این زودی تمام نشود.

وی در ادامه افزود: نکاتی را نیز ما با آقای وزیر درباره روند تولید و تهیه و در نهایت اجرای کار در میان گذاشتیم.

آذرنگ با اشاره به اینکه این روزها حال مردمی که به تماشای کار ما می‌نشینند خیلی خوب است، افزود: خلاصه اینکه هر کس که کار را می‌بیند به اندازه خودش حال خوب می‌برد، ما هم از این فیض بی بهره نیستیم و حالمان خوب می‌شود. حال این افراد از وزیر فرهنگ و ارشاد تا عموم مردم را شامل می‌شوند.

به گزارش فارس این بازدید در حالی شب گذشته در تماشاخانه ایرانشهر صورت گرفت که سیدمجتبی حسینی معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز همان زمان به تماشای تئاتر «باغ خونی» در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد نشسته بودند.

او نیز پس از تماشای این نمایش گفت: مایه خوشحالی است که تئاتر در شهرهای مختلف بالنده و پویاست و فعالیت گروه‌ها ضرورت تامین امکانات و زمینه‌های تولید و اجرا را بیشتر یادآوری می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۸۱۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان