//
کدخبر: ۱۵۸۱۴۷ //

بازنویسی خاطره‌های پیروزی انقلاب توسط کودکان کرمانشاهی

در ویژه‌برنامه «جشن خاطره» ، خاطرات انقلابی توسط کودکان و نوجوانان و همچنین مربیان کانون بازنویسی و معرفی می‌شود.

بازنویسی خاطره‌های پیروزی انقلاب توسط کودکان کرمانشاهی
به گزارش فرتاک نیوز،

 اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، از بازنویسی خاطره های پیروزی انقلاب توسط کودکان کرمانشاهی خبر داد.

  مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری این استان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویژه برنامه «جشن خاطره» را برگزار می‌کند.

مهناز فتاحی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه گفت: مخاطبین این فراخوان شامل: اعضای کودک و نوجوان و مربیان مراکز کانون استان کرمانشاه  هستند.

فتاحی افزود: قالب ادبی برای شرکت علاقه‌مندان در این برنامه؛ «خاطره‌نویسی» عنوان شده است.

وی در ادامه گفت:در این فراخوان آمده است:...روزگاری وطن غمگین بود. پرندگان در قفس و مردم اسیر تاریکی بودند. هیچ کس شاد نبود. تا اینکه امام (ره) آمد. و مثل خورشیدی بر کشورمان تابید. یخ های ستم آب شدند و گل های آزادی از خاک روییدند. بوی بهار در هوا پیچید. و مردم آواز شادمانی را با خنده سردادند. خاطره آن روزها در ذهن همه مردم ایران به یادگار مانده است...

فتاحی تصریح کرد:مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این جشن خاطره را با موضوع  روزگاری ایران...، انقلاب از زبان پدرم، یاد آن روزها، خاطرات انقلابی،... را برگزار می کند.

مدیر کانون پرورش فکری افزود:راوی خاطرات هم می‌تواند پدر، مادر، پدر بزرگ، مادر بزرگ و... باشد که آن روزها را به یاد داشته اند.

فتاحی مهلت ارسال برای شرکت در این برنامه تا پایان دی ماه 1397 اعلام کرد و گفت: شرکت کنندگان باید آثار ارسالی خود رادر فایل word نوشته و به نشانی:kanoon3322adabi@gmail.com ارسال نمایند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۸۱۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان