//
کدخبر: ۱۵۶۳۵۰ //

واکنش هیات انتخاب به ابهام درباره فیلم "هدیه تهرانی"

عضو هیات انتخاب دو دوره اخیر جشنواره ملی فیلم فجر درباره مناقشه پیش آمده درباره انتخاب «روزهای نارنجی» به کارگردانی آرش لاهوتی توضیح داد.

 واکنش هیات انتخاب به ابهام درباره فیلم "هدیه تهرانی"
به گزارش فرتاک نیوز،

 احمد امینی عضو هیات انتخاب سی و ششمین و سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر درباره فیلم «روزهای نارنجی» که سال گذشته با نام «واسطه» به دبیرخانه این رویداد ارسال شده بود و امسال در فهرست بخش «نگاه نو» حضور دارد، گفت: سال گذشته تنها ۲، ۳ سکانس از این فیلم برای هیات انتخاب ارسال شده بود که ما آن را مورد بازبینی قرار ندادیم و گفتیم فیلم باید به صورت کامل به دبیرخانه ارسال شود.

وی تاکید کرد: نسخه نهایی سال گذشته به دست ما نرسید ولی امسال نسخه کاملی از فیلم درخواست شرکت داشت که آن را دیدیم و انتخاب ما این بود که فیلم در بخش «نگاه نو» این رویداد قرار گرفته است.

وی در پایان عنوان کرد: امسال نیز چند فیلم دیگر به صورت ناقص به دبیرخانه ارسال شده بود که ما باز هم آنها را پس فرستادیم و گفتیم که مورد بازبینی قرار نمی دهیم.

صبح امروز ۸ دی ماه با اعلام فیلم های بخش «نگاه نو» بحث هایی درباره بازبینی مجدد فیلم های بازبینی شده توسط هیات انتخاب سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر مطرح شد.

«واسطه» به کارگردانی آرش لاهوتی و تهیه کنندگی علیرضا قاسم خان ساخته شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۶۳۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان