//
کدخبر: ۱۴۶۰۵۰ //

تیم زاکرس جام علمی را از آن خود کرد

تیم زاکرس جام علمی را از آن خود کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 آیین اختتامیه پنجمین المپیاد علمی-عملیاتی آتش‌نشانان شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

این گزارش حاکی است که نتایج برترین‌های مسابقات پنجمین المپیاد آتشنشانی  پتروشیمی به شرح ذیل می‌باشد:

براساس این گزارش: پس از پایان چهار روز پیاپی تلاش پیگیر آتش‌نشانان پتروشیمی‌های سراسر کشور در پنجمین المپیاد علمی-عملیاتی آتش نشانان شرکت ملی صنایع پتروشیمی، آیین اختتامیه برگزار شد.

در ادامه این گزارش آمده است که در المپیاد پنجم آتش‌نشانان شرکت‌ پلیمر کرمانشاه  با  ۱۹۰ امتیاز مقام قهرمانی را از آن خود کرد و این دومین قهرمانی پیاپی تیم آتش‌نشانان شرکت پلیمر کرمانشاه است.

 آتش‌نشانان شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد با ۱۷۴ و شرکت پتروشیمی بندرامام(ره) با ۱۷۲ امتیاز به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

جام اخلاق این المپیاد به تیم پر تلاش و با اخلاق پتروشیمی مهاباد تعلق گرفت.

در بخش المپیاد علمی سه تیم برتر شرکت پتروشیمی زاگرس، شرکت پتروشیمی پارس و شرکت پتروشیمی کردستان به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند و این تیم زاگرس بود که توانست جام علمی را از آن خود کند.

در آیتم بالا رفتن از طناب نجات به ترتیب آقایان اشکان رحمانی (از شرکت پلیمر کرمانشاه)، مرتضی پور‌محمدی(از سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر) و سجاد الماسی (از شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه) مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در آیتم بالا رفتن از نردبان طنابی هم به ترتیب آقایان بهراد عیدی وند ( از پتروشیمی بندر امام(ره))، ساسان قصابی(از پتروشیمی کردستان) و محسن عبدالشیخی(از پتروشیمی کاویان) مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

لازم به ذکر است این مسابقات با حضور دکتر نصیری مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، دکتر نریمان نژاد معاون مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست، دکتر نصیری مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، دکتر نریمان نژاد معاون مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست رییس آتش نشانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران  و مسئولان استانی: مهندس رضایی رئیس سازمان آتش نشانی شهری کرمانشاه، مهندس سعیدی طاهری مدیر عامل شرکت پلیمر کرمانشاه نشانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران  ، مهندس رضایی رییس سازمان آتش نشانی شهری کرمانشاه، مهندس سعیدی طاهری مدیر عامل شرکت پلیمر کرمانشاه طی سه روز در سالن ورزشی قمربنی هاشم(ع) و استادیوم ورزشی 15 خرداد کرمانشاه برگزار شد.و در پایان به قهرمانان مدال طلا، کاپ قهرمانی و هدایای نقدی اهدا شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۶۰۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان