//
کدخبر: ۱۴۵۹۱۶ //

آخرین خبرها از فعالیت های نیکی کریمی برای کودکان زلزله‌زده کرمانشاه

روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ارتباط با تفاهم‌نامه این مرکز با نیکی کریمی برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه توضیحاتی ارائه داد.

 آخرین خبرها از فعالیت های نیکی کریمی برای کودکان زلزله‌زده کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

 کیان جوادی مدیر روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درباره تفاهم نامه این مرکز با نیکی کریمی بازیگر سینما به منظور کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه،گفت: طبق تفاهم با خانم کریمی قرار شد تا یک ساختمان در سرپل ذهاب که توسط ایشان اجاره شده است، در اختیار ما قرار بگیرد و ما بتوانیم به مدت دو سال از این ساختمان برای انجام فعالیت‌های خود استفاده کنیم.

وی افزود: بخشی از ساختمان کانون به دلیل زلزله سال گذشته تخریب شده و باید مورد بازسازی قرار بگیرد و نیاز داشتیم مکانی را به طور موقت در اختیار بگیریم تا کودکان و نوجوانان بتوانند از این فضای موقت استفاده کنند.

جوادی اظهار کرد: علاوه بر این، قرار است خانم کریمی یک خودرو به عنوان کتابخانه سیار در مناطق زلزله زده را خریداری کنند و در اختیار ما قرار دهند.

مدیر روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ادامه در خصوص هزینه‌های جمع آوری شده توسط نیکی کریمی بیان کرد: ما در جریان پول‌هایی که توسط ایشان جمع آوری شده قرار نداریم و صرفاً این تفاهم نامه برای کمک به کودکان و نوجوانان زلزله زده کرمانشاه بین کانون و نیکی کریمی منعقد شده است.

گفتنی است؛ استاندار کرمانشاه در مصاحبه‌ای رادیویی درباره پول‌های جمع آوری شده توسط سلبریتی‌ها گفته بود؛ «ما در جریان فعالیت برخی از هنرمندان و شخصیت‌ها از جمله علی دایی، نرگس کلباسی و صادق زیبا کلام که کمپین جمع آوری کمک‌های مردمی راه اندازی کرده بودند، هستیم؛ اما در این میان نیکی کریمی با ما هیچ گونه ارتباطی جهت هماهنگی هزینه کرد این پول‌ها نداشته است».

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۵۹۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان