//
کدخبر: ۱۴۴۵۷۹ //
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

صدام ظرفیت مقابله با ایران را نداشت

رشد و بلوغ جوانان این مرز و بوم از برکات انقلاب است.

صدام ظرفیت مقابله با ایران را نداشت
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار غلام‌حسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دیدار با خانواده شهیدان تقواطلب که دو بردار نوجوان را تقدیم انقلاب و اسلام کردند، اظهار کرد: در مکتب شیعه ۶ ماهه‌ها زود به بلوغ می‌رسند و این از معجزات انقلاب است که نوجوان ۱۳ و ۱۴ ساله ما چنان در خداوند غرق می‌شود که از خود بی‌خود می‌گردد.

وی با بیان اینکه این رشد و بلوغ جوانان این مرز و بوم از برکات انقلاب است، افزود: میانگین سن شهدای ما حدود ۲۵ سال است و رزمندگان و شهدای زیادی کمتر از ۲۰ سال سن داشتند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین  با بیان اینکه دفاع و قیامی بزرگ در راه دین چون حرکت امام حسین(ع) را در تاریخ سراغ نداریم، تصریح کرد:  در انقلاب اسلامی نیز امام خمینی(ره) دست خالی چنان حرکتی را به انجام داد که پس از قیام اباعبدلله سابقه نداشت.

وی افزود: دنیای مدرن ابوسفیانی امروز امام را تحمل نکرد، البته صدام ظرفیت مقابله با ایران را نداشت به طوری که دیگران به کمک او آمدند اما امام که در قلب جوانان جا پیدا کرده بود، اجازه نداد که دشمنان به مقاصد خود دست یابند.

غیب‌پرور ادامه داد: شهدا چیزی دیدند که ما نتوانستیم درک کنیم،  ما در دورانی زندگی می‌کنیم که خیلی‌ها برای کار نکرده تبلیغ و هیاهو می کنند،   اما شهدا و رزمندگان ما کلامی از آن کار بزرگی کردند برا به زبان نیاوردند.

وی با تأکید بر اینکه باور ما این است که شهدا معمای عالم خلقت هستند، گفت:  رمز گشایی از این بزرگان تنها در قیامت امکان‌پذیر است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز با وجود همه مشکلات از خان نعمت شهدا ارتزاق می‌کنیم، ما از خودمان چیزی نداریم و هر آنچه هست از برکت وجود شهداست.

وی افزود: روستای دلوار در استان بوشهر یک شهید مدافع حرم دارد که یکی از جوانان بر روی مزار او خیمه زده و اعلام کرده تا زمانی که به سوریه اعزام نشود، این خیمه را جمع نمی‌کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۴۵۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان