//
کدخبر: ۱۴۴۱ //

«آوازهای عقیم باد» در بوسنی سر داده می شود!

فیلم بلند داستانی «آوازهای عقیم باد» به کارگردانی و نویسندگی محسن سوهانی به زودی در لوکیشن های کشور بوسنی هرزگوین فیلمبرداری می شود.

فیلم «آوازهای عقیم باد» با مشارکت سازمان فرهنگی رسانه ای اوج و شبکه جهانی سحر تولید خواهد شد و فیلمبرداری های اولیه در شهر سارایوو و منطقه سربرنیتسا به مدت ۱۵ روز ادامه خواهد داشت.

«آوازهای عقیم باد» در بوسنی سر داده می شود!

فیلم داستانی «آوازهای عقیم باد» ماجرای گذشته پر رمز و راز دختری به نام آنا ماریاست که پس از سال ها در پی کشف یک معما قدم به سرزمین مادری اش بوسنی می گذارد. در ادامه، داستان فیلم به ماجراهایی می پردازد که ماریا به دنبال هویت واقعی خود می گردد. در قسمتی از دیالوگ فیلم ماریا گفته می شود: «هر جا که احساس کردی دلت لرزید بِایست؛ همون جا یه خونه نُقلی بساز و زندگی جدید رو شروع کن، کار کن، پول در بیار، پول هاتو خرج کن، فیلم ببین، کتاب بخون، دعوا کن، بخند، گریه کن، اما فقط باید اونی که دلِتو لرزونده کنارِت باشه.»

بازیگران این فیلم داستانی از چهره های بومی کشور بوسنی انتخاب شده و محمود بابایی تهیه کنندگی و بهروز ناصری مجری طرحِ تولید آن را برعهده دارند.

محسن سوهانی پیش از این نویسندگی و کارگردانی مجموعه های تلویزیونی کوتاه و بلند و مستندهای متعددی را در کارنامه کاری خود دارد.

وی پیش از این در جشنواره های مختلف سینمایی از جمله جشن مستند خانه سینما، جشنواره فیلم کوتاه و جشنواره فیلم عمار عضویت هیات داوران را تجربه کرده است.

سوهانی فارغ التحصیل دانشگاه صدا و سیما در مقطع کارشناسی ارشد است و در حال حاضر مدیریت واحد هنری شبکه جهانی سحر را عهده دار است.

«آوازهای عقیم باد» از جمله تولیداتی است که سوهانی به همراه بابایی تهیه کننده فیلم، طی سال های اخیر در زمینه فعالیت های فرهنگی مشترک به خصوص در حوزه مستندسازی بین المللی داشته اند.

 

منبع: دیباچه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان