//
کدخبر: ۱۳۹۴۳۵ //
گروه علمی - تخصصی صلح انجمن جامعه‌شناسی ایران؛

همایش«ادبیات و صلح » برگزار می‌کند

پروفسور سید حسن امین استاد اسبق و صاحب کرسی دانشگاه کلاسکو کلدونیان شاعر، نویسنده و حقوق‌دان این همایش، دکتر منوچهر ثابتی جامعه شناس و مدرس دانشگاه، دکتر اشرف بروجردی عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، از سخنرانان این همایش هستند.

همایش«ادبیات و صلح » برگزار می‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

همایش«ادبیات و صلح» به مناسبت سالروز ورود کوروش بزرگ به بابل در سال 539 پیش از میلاد در روز دو شنبه 7 آبان 1397 برگزار می‌شود.

 همایش «ادبیات و صلح» در راستای رسمیت‌بخشی و تعمیق جایگاه صلح در این حوزه از سوی گروه علمی- تخصصی انجمن جامعه شناسی ایران برگزار خواهد شد.

پروفسور سیدحسن امین استاد اسبق و صاحب کرسی دانشگاه گلاسکو  کلدونیان شاعر، نویسنده و حقوق‌دان این همایش، دکتر منوچهر ثابتی جامعه شناس و مدرس دانشگاه، دکتر اشرف بروجردی عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، از سخنرانان این همایش هستند که از بخش‌های متنوعی همچون ادبیات، صلح در راستای رسمیت بخشی و تعمیق جایگاه صلح در این حوزه و... تشکیل شده است.

همایش «ادبیات و صلح» عصر دوشنبه ۷ آبان 1397 از ساعت ۱7 تا ۱9 در نیم طبقه - سالن کنفراس انجمن جامعه‌شناسی ایران واقع در برگراه جلال آل‌احمد، پل گیشا  دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برپا می‌شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۹۴۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان