//
کدخبر: ۱۳۰۸۰ //
مدیرکل ارشاد کردستان مطرح کرد:

هماهنگی‌های سیاسی وزارت ارشاد و نمایندگان کرمانشاه علت لغو معارفه مدیرکل ارشاد کرمانشاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان علت کنسل شدن مراسم معارفه به‌عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، «هماهنگی‌های سیاسی بین وزارت ارشاد اسلامی و نمایندگان مردم استان کرمانشاه در مجلس» دانست.

هماهنگی‌های سیاسی وزارت ارشاد و نمایندگان کرمانشاه علت لغو معارفه مدیرکل ارشاد کرمانشاه

به گزارش فرتاک نیوز؛  حجت‌الاسلام رحیم جعفری ظهر امروز در نشست خبری با رسانه‌های گروهی استان با اشاره به جابه‌جایی خود و معرفی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اظهار داشت: در مورد جابه‌جایی مدیران‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان و کرمانشاه باید از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرسید.

 

وی علت کنسل شدن مراسم معارفه خود به‌عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، «هماهنگی‌های سیاسی بین وزارت ارشاد اسلامی و نمایندگان مردم استان کرمانشاه در مجلس» دانست.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان تصریح کرد: طبیعی است که در انتصاب مدیران چندین نفر پیشنهاد داده می‌شود و از میان این گزینه‌ها هم یک نفر برای مدیریت انتخاب خواهد شد.

 

وی گفت: با توجه به لغو معرفی بنده به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، هنوز تصمیمی برای مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اتخاذ نشده است.

 

جعفری با اشاره به وجود 523 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد در سطح استان افزود: از این تعداد 131 کانون فرهنگی هنری شهری و 392 باب دیگر آن روستایی و هم‌اکنون 16 باب کانون تخصصی و 33 باب خانه‌های نور در سطح مساجد استان وجود دارند.

 

وی با اشاره به فعالیت 5 باب کانون دانشگاهی و 15 باب کانون‌های ویژه مصلی در سطح استان، اظهار کرد: اعضای فعال در هر کانون روستایی 50 نفر و در هر کانون فرهنگی هنری مساجد شهری 150 نفر بوده و در 392 کانون فرهنگی هنری مساجد روستایی استان در مجموع 19 هزار و 660 نفر و در 131 باب کانون‌های شهری نیز 19650 نفر عضو هستند.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۰۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان