//
کدخبر: ۱۳۰۴۲۲ //
دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی:

دفاتر موقت صدور ویزای اربعین از فردا مستقر می شوند

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت که دفاتر موقت صدور ویزای عراق از فردا در 20 نقطه کشور مستقر می شوند و از روز پنجشنبه کار صدور آن آغاز خواهد شد.

دفاتر موقت صدور ویزای اربعین از فردا مستقر می شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

شهریار حیدری افزود: در کنار این دفاتر 4 دفتر کنسولگری عراق به صورت ثابت در شهرهای کرمانشاه، اهواز، مشهد و تهران کار صدور ویزا را انجام خواهند داد.

وی اظهار داشت: صدور روادید امسال نیز همانند سال گذشته بر مبنای 40 دلار خواهد بود که زائرین به هنگام ثبت نام در یکی از 2 هزار و 500 دفتر تحت نظارت سازمان حج و زیارت معادل این مبلغ را به صورت ریالی پرداخت می کنند.

حیدری ادامه داد: همچنین زائران باید مبلغ 15 هزار تومان برای بیمه و 5 هزار تومان برای خدمات بهداشت و درمان پرداخت کنند.

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی تاکید کرد: زائران اربعین بایستی تنها از طریقه سامانه سماح در این دفاتر ثبت نام کرده و کارمزد ثبت نام دفاتر را نیز جداگانه پرداخت کنند.

وی گفت: زائران به منظور رفاه بیشتر می توانند از طریق دفاتر پلیس +10 در 140 نقطه تهران در قالب سامانه سماح به صورت پایلوت ثبت نام خود را انجام دهند.

دبیر ستاد مرکزی اربعین به زائران اربعین حسینی توصیه کرد که تنها با مراجعه به دفاتر مجاز و از طریق سامانه سماح ثبت نام خود را انجام دهند.

به گفته وی ثبت نام از روز پنجشنبه آغاز و تا 48 ساعت قبل از اربعین ادامه خواهد داشت.

وی درباره ارایه ارز به زائران اربعین نیز گفت: تا کنون از هیچ مرجع رسمی و بانک مرکزی در این خصوص خبری به این ستاد ارائه نشده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۰۴۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان