//
کدخبر: ۱۲۹۶۶۱ //

علیرضا افتخاری از دلایل خانه‌نشینی‌اش گفت

خواننده باسابقه موسیقی ایرانی در تشریح دلایل کم‌کاری خود در ماه‌های اخیر، ضمن اشاره به کم توجهی مدیران و برخی از هنرمندان نسبت به پیشکسوتان، تأکید کرد که هیچ گلایه‌ای ندارد.

 علیرضا افتخاری از دلایل خانه‌نشینی‌اش گفت
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا افتخاری خواننده موسیقی ایرانی،  با اشاره به فعالیت‌های جدید خود در عرصه موسیقی توضیح داد: در این روزها فعلا تلاش می‌کنم بدون حاشیه و جنجال خانه‌نشین بوده و مشغول کارهای شخصی خودم باشم. به هر حال من نه اهل تبلیغ و نه اهل جنجال آفرینی هستم و همواره به حقیقت فکر می‌کنم. گویی اینکه حقیقت به من از طرف برخی‌ها می‌گوید که آقای افتخاری فعلا نیازی به شما نداریم!

وی افزود: فکر می‌کنم برخی از مردم عزیز کشورم همچنان علاقه‌مند این هستند که آواز بخوانم و کار تولید کنم ولی اینکه از چه راهی وارد شوم را نه آنها می‌دانند و نه خودم. گویا فعلا راهی وجود ندارد و برخی‌ها نه حرمتی قائل هستند، نه بزرگ و کوچک می‌دانند. آنها اصلا آگاه نیستند که من و هم نسلانم چه تلاش‌هایی را برای اعتلای موسیقی انجام داده‌ایم. البته حدود دو سال قبل بود که یکی دو شب برای ارکستر ملی برنامه‌ای را اجرا کردم اما بعد از آن به طور کلی فراموش شدم و هیچ عزیزی سراغی از ما نگرفت.

خواننده آلبوم «نیلوفرانه» تصریح کرد: من از این شرایط هیچ گلایه‌ای ندارم و تا به امروز نیازم را به صفر رسانده‌ام چرا که بر این باورم این شرایط وجود دارد که باید با آن کنار آمد. شاید این روزها گرفتاری مردم آن قدر زیاد باشد که نه به موسیقی فکر کنند نه به علیرضا افتخاری. آن‌ها فعلا باید کاری کنند که در این شرایط خجالت‌زده همسر و فرزندانشان نباشند و ای کاش من در شرایطی قرار داشتم که به سهم خودم کاری می‌کردم تا زحمت آن‌ها کم شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۹۶۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان