//
کدخبر: ۱۲۵۶۵۴ //

بالاخره "رشیدپور" از دلیل غیبتش در «حالا خورشید» پرده برداشت

رضا رشیدپور مجری «حالا خورشید» درباره غیبت یک هفته‌ای خود در این برنامه توضیحاتی ارایه کرد.

 بالاخره "رشیدپور" از دلیل غیبتش در «حالا خورشید» پرده برداشت
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا رشیدپور با اشاره به وضعیت جسمانی خود که به خاطر آن حدود یک هفته نتوانست برنامه «حالا خورشید» را اجرا کند، بیان کرد: موضوع اصلی غیبت من در برنامه عفونت گوش و حلق بود که مجبور شدم دو سه روزی درمان جدی خود را پیگیری کنم و باقی هم به استراحت گذشت.  

وی ادامه داد: البته این چند روز به رفع خستگی‌های روحی هم سپری شد چون در فضای عجیب رسانه‌ای این روزها، واکنش‌ها گاهی تند و گاهی سوءتفاهم‌ها زیاد است و همه این‌ها انرژی فرد را می‌گیرد با این حال دلیل اصلی این غیبت همان عفونت بود و همین الان هم چندان حالم مساعد نیست اما آنقدری خوب شده‌ام که بتوانم دوباره در برنامه حاضر شوم.

رشیدپور در ادامه درباره این ماهیت واکنش‌های تندی که به آن اشاره کرده بود، توضیح داد: طبیعتا هر اتفاق مهم و خبرسازی که در برنامه «حالا خورشید» رخ می‌دهد واکنش هایی در بر دارد هر واکنشی که از جنس مردم باشد برای ما خیلی محترم است چه مردمی‌ که محبت دارند و چه کسانی که عصبانی هستند و گاهی با کلمات تند برنامه را خطاب می‌کنند هر دو گروه برای ما عزیز هستند و ما خدمتگزار آن‌ها هستیم و باید هم سعه صدر داشته باشیم.

وی اضافه کرد: با این حال واکنش‌های کسانی غیر از مردم، مثل واکنش سیاسیون و احزاب و واکنش‌های غیرخیرخواهانه رسانه‌های دیگر گاهی عرصه را برای برنامه‌سازی تنگ می‌کند البته من از علی فروغی مدیر شبکه سه سیما تشکر می‌کنم که جلو حاشیه‌سازی‌ها ایستاده‌اند و امیدوارم همین رویه را ادامه دهیم که بتوانیم برنامه‌های مفید تولید کنیم.   

مجری برنامه «حالا خورشید» در جواب برخی منتقدان درباره حضور مسئولان و سیاستمداران در این برنامه صبحگاهی بیان کرد: ذات این تئوری درست نیست که چون برنامه صبحگاهی است وزیر نباید در آن شرکت کند در همه جای دنیا برنامه‌های صبحگاهی به شدت در حوزه‌های اجتماعی و سیاسی تعیین‌کننده هستند و نمونه های کاملی در آمریکا، فرانسه و حتی ترکیه وجود دارد که نشان می‌دهد برنامه‌های صبحگاهی همه برنامه‌هایی مولف و عمیق هستند که هم شاد و انرژی بخش‌اند و هم در اجتماع و سیاست اثرگذار هستند.

وی اظهار کرد: خوشبختانه به لطف همکاران حرفه‌ای من در شبکه سه همه وزرا و حتی مسئولان سیاسی که تاکنون به برنامه آمده‌اند، پیشنهاد خودشان بوده و با اینکه ما با کمال میل مفتخریم که در کنارشان هستیم اما پیشنهاد حضور در برنامه از طرف خودشان مطرح شده است.  

رشیدپور در پایان درباره حضور ظریف در برنامه نیز عنوان کرد: این اولین مصاحبه تلویزیونی آقای ظریف نبود و او چند روز قبل از حضور در «حالا خورشید» نیز در برنامه دیگری در تلویزیون حاضر شده بود اما با در نظر گرفتن میزان بازتاب و واکنش‌ها می‌توان بین این برنامه‌ها مقایسه کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۵۶۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان