//
کدخبر: ۱۲۴۴۱۶ //

هنرپیشه سرشناس ایرانی از سینما خداحافظی کرد ! + عکس

بازیگر محبوب به عکس کاهش وزن اشکان خطیبی برای بازی در یک نقش واکنش نشان داد.

هنرپیشه سرشناس ایرانی از سینما خداحافظی کرد ! + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

بازیگر محبوب یادداشتی برای اشکان خطیبی نوشت و از این بازیگر که از سینما خداحافظی کرده است حمایت کرد.

اشکان خطیبی سال ۹۵ در فیلمی با نام "سینما نیمکت" به کارگردانی محمد رحمانیان بازی کرد که برای نقشش دست به ریسک بالایی زد. این بازیگر ۲۰ کیلو وزن کم کرد اما در نهایت فیلم "سینما نیمکت" فقط ۱۰ شب به طور محدود اکران شد و این باعث شد که خطیبی برای همیشه از سینما خداحافظی کند.

بازیگر محبوب امروز با انتشار پستی به دوری خطیبی از سینما پرداخت و خاطره ای هم از تجربه شخصی خودش در این زمینه بازگو کرد.

پرستویی برای خطیبی نوشت: "اشکان خطیبی عزیز و سینما و تلویزیون، قدر نشناس وقتی عکست و دیدم برخلاف عکس هایی که متاسفانه در این روزها میبینم، بغض کردم و اشک ریختم تمام تنم درد گرفت و بند بند وجودم تیر کشید.ولی من قدر رنجی را که در این نقش کشیدی خوب میدونم."

این بازیگر تجربه شخصی اش از وزن کم کردن را اینگونه بازگو کرد: "یادمه وقتی خودم برای نقشی که در فیلم سیزده ۵۹ داشتم برای اینکه بیننده باور کنه ۲۰ سال در کما بودم ۲۰ کیلو وزن کم کردم و روزی که برای جمع آوری پول برای زلزله آذربایجان، جلوی سینما آزادی تجمع کرده بودیم یه هنرپیشه معروف بهم گفت چرا اینجوری شدی؟گفتم چه جوری شدم ؟ یواشکی در گوشم گفت چی میکشی؟ گفتم درد .گفت جدی میگم نکنه سیخی میکشی؟ گفتم آره .هرروز سیخکی میرم تا ایستگاه ۵ توچال و سیخکی برمیگردم .اگه طالبی بیا تو هم بکش..."

بازیگر محبوب ادامه داد: "اشکان عزیز... تا بوده همین بودهما قراره از رنج کارمون لذت ببریم  و قدر شناس هم نداشته باشیماصلا مهم نیست. مهم اینه که خودمون در دوران رنج کشیدن  لذتی میبریم که درکش برای خیلی ها سخته

حق داری که آزرده بشی و فکر نمیکنم چیزی رو در این سینما فعلی از دست داده باشیحرف زیاده و جا برای این صفحه کمامیدوارم روزی ،روزگاری بستری خوبی فراهم بشه وقدر تو بدونن و منتتو بکشن وبا عزت در سینمایی که داشتیم حضور داشته باشیوبا عشق رنج بکشی و لذت ببخشی...تو در هرجا که باشی خوش میدرخشیدر تئاتر در اجرا در آموزش ..."

6hvei-crop-c0-5__0-5-700x1225-75

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: نوداد
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۴۴۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان