//
کدخبر: ۱۲۳۸۲۴ //

برگزاری عصر شعر صهبای غدیر در اسلامشهر

عصر شعر " صهبای غدیر " به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر روز 7 شهریور ماه در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر برگزار شد.

برگزاری عصر شعر صهبای غدیر در اسلامشهر
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر، این مراسم از ساعت 17 الی20 روز چهارشنبه با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر، رباط کریم ،استاد بیت اله بدرلو ، جمعی از مسئولین شهرستان بهارستان و اسلامشهر و تعداد کثیری از شاعران برگزار و 32 نفر از شاعران حاضر در برنامه با موضوعات غدیر و در مدح حضرت علی (ع)به شعرخوانی پرداختند.

در ابتدای این مراسم سید حسن حسینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد فرخنده ذیحجه فرا رسیدن آغاز ولایت و امامت علی (ع) و ائمه معصومین (س) را تبریک و تهنیت عرض کرد .

وی در ادامه با اشاره به برگزاری شب شعر « صهبای غدیر» که توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر با همکاری ادارات ارشاد رباط کریم و بهارستان برپا شد افزود : این حرکت را به فال نیک می گیریم و امیدواریم این اقدام فتح بابی باشد برای رشد و توسعه تعاملات سازنده میان این ادارات و هنرمندان شهرستانهای یاد شده جهت هم افزایی هر چه بیشتر در راه اعتلای فرهنگ و هنر شهرستانهای منطقه .

در ادامه این مراسم استاد بیت اله بدرلو شاعر و میهمان ویژه این برنامه در خصوص اندیشه های حاکم بر شعرها و بهره مندی از منابع موثق در سرودن اشعار و نحوه حضور شعرا در چنین مراسمی مطالبی را مطرح نمود و افزود : برای سرودن اشعار غنی و برگرفته از اندیشه درست لازم است تأمل، مطالعه و تحقیق توسط شاعران صورت پذیرد.

گفتنی است: شعرخوانی ،بیان نکات ادبی – فنی ، و اهداء جایزه به شعر خوانان از دیگر بخشهای این برنامه بود .

یادآور می شود: عصر شعر صهبای غدیر به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانهای بهارستان و رباط کریم برگزار شد .

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۳۸۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان