//
کدخبر: ۱۲۳۱۷۵ //

حبس‌ سنگین برای دانشجویان ممنوع

معاون درمان و آموزش پزشکی، محمدرضا فراهانی در نشست خبری هفته دولت تاکید کرد که حبس‌های سنگین برای دانشجویان به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

به گزارش فرتاک نیوز،

معاون درمان و آموزش پزشکی، محمدرضا فراهانی در نشست خبری هفته دولت با تاکید بر اینکه معتقدیم حبس‌های سنگین برای دانشجویان به هیچ عنوان قابل قبول نیست، افزود:

ما در خصوص این موضوع با همه نهادهای دانشگاهی اعم از وزارت علوم، نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد هم نظر هستیم و در این زمینه تلاش‌های بسیاری را انجام داده‌ایم به طوری که با رئیس قوه قضاییه، دادستان کشور و سایر مسئولان ملاقات‌هایی را داشته‌ایم.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با بیان اینکه در برخی مواقع نگاه خوبی به قوانین در کشور وجود ندارد یا قوانین خوبی در کشور نداریم، تصریح کرد: اظهار نظر و اظهار ناراحتی از سوی افراد نباید موجب برخورد با آنها یا حذف شان شود.

فراهانی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای دولت یازدهم فضای نسبتا آرامی در دانشگاه ها ایجاد شده است، افزود: در طول 5 سال گذشته شرایط بهتر شده ولی هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده است و شعار رئیس جمهوری در خصوص تبدیل فضای امنیتی دانشگاه ها به فضای امن، تحقق نیافته است.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه شرایط فعلی کشور به گونه‌ای است که بیش از گذشته به انسجام داخلی نیاز داریم، افزود:

مشکل فعلی ما دشمن خارجی نیست، بلکه در حال حاضر به انسجام داخلی نیاز داریم و اگر این انسجام همانند دوران جنگ که همه مردم با یکدیگر همدل بودند وجود داشته باشند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۳۱۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان