//
کدخبر: ۱۲۱۵۳۲ //

استقبال از انتخاب برترین‌های ۴۰ سال سینمای کودک

با رای بش از ۱۲۰ منتقد و نویسنده سینمایی، نامزدهای بهترین‌های ۴۰ سینمای کودک به زودی معرفی می‌شوند.

استقبال از انتخاب برترین‌های ۴۰ سال سینمای کودک
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی انجمن منتقدان، به مناسبت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بهترین‌های ۴۰ سال سینمای کودک و نوجوان پس از انقلاب در رشته‌های مختلف توسط منتقدان و نویسندگان سینمایی انتخاب و معرفی می‌شوند.

انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران با همکاری دبیرخانه سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان در برآیند یک نظرخواهی گسترده بهترین‌های سینمای کودک و نوجوان را معرفی می‌کند.

جعفر گودرزی نایب رییس انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران و دبیر اجرایی جایزه بهترین‌های ۴۰ سال سینمای کودک و نوجوان با اعلام این خبر گفت: استقبال خوبی از این اتفاق صورت گرفته است و تا به حال بیش از  ١٢٠ نویسنده سینمایی و منتقد نام‌آشنا و حرفه‌ای در این نظرخواهی شرکت کرده‌اند که در نوع خود قابل تامل  است.

او افزود: در حال حاضر و در جمع‌بندی‌های اولیه حدود ١٥ فیلم از میان بیش از ٢٠٠ فیلم کودک و نوجوان تولید و اکران شده در پس از انقلاب در نظرخواهی پیشتاز هستند و آرای اکثریت منتقدان را به خود اختصاص داده‌اند.

وی گفت: سعی ما بر این است که تا دو روز آینده کاندیداها را در بخش‌های مختلف معرفی کنیم و ان‌شاءالله برترین‌های بخش‌های مختلف (بهترین فیلم‌های کودک و نوجوان، بهترین کارگردان و  بهترین فیلمنامه‌نویس و بهترین‌های بازیگری کودک و نوجوان) در اختتامیه جشنواره سی و یکم معرفی خواهند شد و جوایز ارزنده‌ای از سوی جشنواره به آن‌ها اهدا خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۱۵۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان