//
کدخبر: ۱۱۹۷۹۱ //

بررسی هفته فرهنگی در شورای فرهنگ عمومی چهار دانگه

هفته فرهنگی و ارائه راهکارهای برگزاری مطلوب آن در شورای فرهنگ عمومی چهاردانگه بررسی شد.

بررسی هفته فرهنگی در شورای فرهنگ عمومی چهار دانگه
به گزارش فرتاک نیوز،

هفتاد و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی چهاردانگه با حضور اعضاء روز سه شنبه 23 مرداد ماه در دفتر امام جمعه چهاردانگه برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر، جلسه با تلاوتی چند از کلام الله مجید آغاز و سپس حجت الاسلام گل وردی امام جمعه و رئیس جلسه ضمن خیرمقدم و تبریک حلول ماه ذی الحجه و سالگرد ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، با اشاره به صحبت های اخیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از خنثی شدن فتنه ها و نقشه های آمریکا  سخن گفت و افزود: همه اینها را عنایت خدا و لطف امام زمان (عج) و بصیرت مردم دانست که نظام جمهوری اسلامی را با توجه به  همه این هجمه ها حفظ نموده است. امام جمعه چهاردانگه در ادامه با اشاره به اقدامات اخیر در خصوص دستگیری مفسدان اقتصادی و کشف انبارهای احتکار اقلام و اجناس بر تلاش هر چه بیشتر مسئولین جهت برطرف نمودن مسایل اقتصادی و معیشتی مردم تاکید نمود.

گل وردی سخنان اخیر مقام معظم رهبری را نقطه قوت و اطمینان خاطری برای ملت دانست و افزود: مسئولین هم باید از تلاش دلسوزانه و مخلصانه و باروحیه جهادی برای جامعه امروز دریغ نکنند و با انجام کار کارشناسانه و تخصصی در همه حوزه ها بویژه در حوزه اقتصادی گامی اساسی برداشته و در خدمت به مردم و تقویت اسلام،  استوار باشند.

وی در پایان سخنانش بر تحقق اقتصاد مقاومتی با افزایش کیفیت اجناس داخلی ،  افزایش و تقویت مراکز تولید داخلی و خرید کالای داخلی تاکید نمود.

در این جلسه همچنین حسینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی چهاردانگه ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به اعضاء حاضر ، درخصوص برگزاری هفته فرهنگی شهرستان و ضرورت بسیج تمام ظرفیت ها و امکانات و توان فرهنگی موجود در سطح بخش را یاد آور شد و برگزاری این هفته را فرصت مناسبی جهت ارائه استعدادهای بالقوه و بالفعل شهرستان جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی بر شمرد .

گفتنی است: در این جلسه مواردی چون شناسایی و معرفی فروشگاهها و مغازه هایی که  به فروش اجناس داخلی با قیمت ارازنتر  می پردازند، تلاش  در جهت افزایش تولید داخلی، کیفیت کالای ایرانی و خرید کالای ایرانی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی ، انجام تبلیغات محیطی در راستای تشویق و ترغیب مردم جهت  خرید کالای ایرانی، برنامه ریزی جهت  دسترسی آسان و ارائه کیف و کفش های داخلی در قالب نمایشگاه یا هر عنوان دیگری  با توجه به  زمان بازگشایی مدارس، ارائه برنامه های عملیاتی دستگاههای اجرایی جهت اجرا در هفته فرهنگی (26 آبانماه لغایت 2 آذرماه) به دبیرخانه(ارشاد) و... به تصویب رسید .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۹۷۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان