//
کدخبر: ۱۱۷۵۹۹ //

برخی از رسانه‌ها منتظر خبر مرگ من هستند

نه دوستانم می‌آیند و نه مسئولین حالی از من می‌پرسند. انگار نه انگار روزگاری برایشان خوانده‌ام و در فیلم‌ها از نقش من لذت برده‌اند.

برخی از رسانه‌ها منتظر خبر مرگ من هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون این روزها در حالی به نقش‌آفرینی می‌پردازد که چندی پیش سکته کرد و دوران نقاهت را پشت سر گذاشت. البته باز این روزها مجبور است با عصا به سر صحنه برود؛ نقش‌هایی که علی‌رغم میل باطنی می‌پذیرد، چون هم کوچک است و هم هیچ زمان همزادپنداری با مخاطب پیدا نمی‌کند. "زهرمار" کار سینمایی جواد رضویان است که نقش کوچکی به او پیشنهاد شده و «سکسکه» قاسمی جامی را هم بازی می‌کند.

رضا رویگری همیشه در سینما و تلویزیون و حتی صحنه تئاتر نشان داده که وزنه‌ای است در عرصه بازیگری ولی اشاره کرد: "حال روحی‌ام مناسب نیست و از بیماری خسته شده‌ام. امیدوارم هرچه زودتر بهبود پیدا کنم، دوباره بتوانم برای مردم بخوانم و بازی کنم. بازار عکس گرفتن از ما هم داغ داغ است؛ زمانیکه بازیگران ما را در جایی می‌بینند می‌خواهند عکس بگیرد شاید در فضای مجازی بگویند یک کمکی کرده‌اند و یا به عیادتم آمده‌اند.

وی افزود: کسی این روزها به ما سری نمی‌زند؛ نه دوستانم می‌آیند و نه مسئولین حالی از من می‌پرسند. انگار نه انگار روزگاری برایشان خوانده‌ام و در فیلم‌ها از نقش من لذت برده‌اند. هیچ انتظاری ندارم و فقط خواهش می‌کنم آنقدر برخی از رسانه‌ها منتظر خبر مرگ من نباشند. واقعاً این‌ها هم خودش باعث می‌شود بیشتر روحیه‌ام خراب شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۷۵۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان