//
کدخبر: ۱۱۰۹۲۰ //

زندگینامه لیلا سعیدی مجری توانای تلویزیون در یک نگاه

لیلا سعیدی مجری و بازیگر اخیرا وارد عرصه کارگردانی و تهیه کنندگی نیز شده است،

زندگینامه لیلا سعیدی مجری توانای تلویزیون در یک نگاه
به گزارش فرتاک نیوز،

لیلا سعیدی مجری و بازیگر که اخیرا وارد عرصه کارگردانی و تهیه کنندگی نیز شده است، متولد 17 مهر 1367 در همدان و فارغ التحصیل رشته کارگردانی می باشد.

از کودکی به شعر و ادبیات بسیار علاقمند بود و همین باعث شد از نوجوانی جلسات شعر را زیر نظر اساتیدی چون، سید علی صالحی، حشمت ا...اسحاقی، استاد مجاهدی، استاد قنبری، عبدالجبار کاکایی و آقای شکارسری و...دیگر اساتید گذرانده و تجربه ها و احساساتش را در قالب غزل ، شعر سپید و دلنوشته  به رشته تحریر درآورد.

عکاسی، تصویربرداری و همچنین طراحی نیز از کارهایی دیگر وی است که به گفته خود او ؛ هم  برایش عشق بود ، هم زندگی و هم کار ...

در اجرا ساده و بی پیرایه در بازیگری مستعد و در کارگردانی خلاق است. کارهای کوتاهی از قبیل دیلیت، کتابخوانی و شک را ساخته، نمایش لباسی برای میهمانی را روی صحنه برده؛ مجری برنامه تلوزیونی از تو حرکت بوده و ده ها برنامه زنده و همایش ها و جنگ ها دیگر نیز مجری گری نموده است.

۷

در سریالهایی چون دفترخانه شماره سیزده، پنجره، از اینجا تا اونجا و فیلمهای سینمایی انعکاس، تنها دوبار زندگی میکنی نقش آفرینی داشته است و هم اکنون بیشتر فعالیتش را در تئاتر متمرکز کرده است.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۰۹۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان